sarasvensson

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sara - 14 februari 2012 19:46

Samlar alla bilder och urklipp på mina favoriter i en Timoteij-pärm. Den hade jag med mig till tjejerna i somras så att de fick kika i den, och de älskade den!! :D Speciellt roligt var det ju för dem att se en hel del bilder som de inte ens själva sett, så det uppskattades väldigt mycket. I och med Melodifestivalen har Timoteij varit med väldigt ofta i många olika tidningar, speciellt lokaltidningarna här runtom i Skaraborg eftersom att de kommer här ifrån och är även bosatta här.


Här kommer lite bilder på nytt i pärmen...


 

Ny design på pärmen!! Fick den här SAGOLIKA bilden på mina finaste av min mormor, som hade hamnat i hennes lokaltidning i Lidköping :)


               

Det känns fantastiskt att kunna samla alla bilder på tjejerna på ett och samma ställe, och i en och samma pärm. Jag är väldigt flitigt med att klista in nya bilder. Jag har de flesta tidningar som de varit med i, men såklart, alla har jag ju inte. Då kan man istället skriva ut. Bilderna på tjejerna från mello är sååå fantastiska!! Det är Timoteij för mig. Vänskap, glädje, energi, kärlek och ljus! Det är underbart att kunna titta tillbaka på de första sidorna i pämen. Och att bläddra igenom allting och minnas hur galet mycket Timoteij varit med om!! Dom har verkligen förändrats, hur mycket som helst, som sättet att vara artister till exempel. Dom har blivit mycket säkrare med pressen och dom vet hur man är med alla fotografer och journalister, dom har blivit mycket säkrare på scenen och strålar när dom står där! Dom är galet skickliga på sina instrument...som i "Stormande hav"!! Jag fattar inte hur man kan spela vissa toner sådär fort!! Dom är så begåvade. Timoteij är verkligen det finaste jag har, och det bästa som hänt mig!! ♥

Av Sara - 14 februari 2012 17:56

     

Idag har varit en riktigt bra dag!! Jag började dagen på allra bästa sätt, nämligen genom att ta mig en lång och härlig sovmorgon vilket jag kände att jag verkligen behövde. I lördags gick jag upp tidigt för att hinna med allt som skulle hinnas med innan jag skulle åka till Göteborg, och igår var jag ju i skolan hela morgonen och förmiddagen så då blev det också att gå upp tidigt. Det är bland det bästa med loven tycker jag! Att man verkligen kan ta sig en sovmorgon om man känner att man behöver det. Men sen så ska man ju inte sova för länge heller, utan sådär lagom :) För när man är ledig så vill man ju samtidigt ta vara på dagen på bästa möjliga sätt!! Förmiddagne ägnade jag åt att plugga. Det är mycket i skolan nu fast att det är lov, allt drar igång sen igen efter lovet. Då är det full rulle som gäller igen!! Eftermiddagen tillbringade jag inne i Falköping tillsammans med pappa och syster. Pappa skulle nämligen ta med mig och syrran till gymmet! Vi var där i en timma ungefär, och testade massvis med maskiner och andra övningar. Det finns så otroligt mycket att göra, men idag så testade vi på allt så att vi visste hur alla olika grejer fungerade. Det är så himla roligt, så jag är hundra procent säker att jag kommer att fortsätta på den här banan! Det är på badet inne i stan som jag var idag, och det är verkligen toppen. Så där ska jag börja!! :)


När jag kom hem hit till Gudhem igen, så blev en massvis med matteplugg och lite fix i rummet. En bra dag med andra ord! Imorgon ska jag tillbringa hela min dag i Göteborg. Det känns som att jag är där väldigt ofta nuförtiden!! :) Det är verkligen en underbar stad, och det finns så oerhört mycket kul att göra. Imorgon står en shoppingdag på schemat! Och så ska vi äta, fika och bara mysa. Det blir garanterat en riktigt härlig tillsammans med människor man tycker jag. Sent nu i eftermiddag så började det snöa hur mycket som helst, GISSA vem som är glad?! :D Jag är överlycklig, för jag älskar vintern så mycket! Hoppas att ni har en underbar tisdag. Kramar Sara ♥

Av Sara - 14 februari 2012 08:49

                                           


Idag är det den 11 februari, vilket betyder Alla hjärtans-dag!! Så jag vill passa på att skicka massor med kramar till er!! Och tacka för allt fint stöd. Ni är underbara som går in och läser här varje dag. Och jag vill verkligen att ni ska veta att det uppskattas hur mycket som helst!! Sedan dyker ju även kommentarer upp ibland, vilket jag i och för sig kan tycka att ni kan bli bättre på :) Men iallafall, när jag får in kommentarer så känner jag verkligen att det jag skrivit har nått ut till er. Det är lika roligt varje gång ni hör av er, så tveka inte på att göra det :) Bloggen har blivit en stor del av livet, och jag försöker vara inne här och skriva minst en gång om dagen. Men nu när jag är ledig och har lov, så blir det oftast fler gånger. Jag älskar att skriva och har alltid gjort det! Det är så fantastiskt roligt, och jag älskar att dela med mig av allt mitt liv. Jag vet också att det uppskattas av er, vilket känns extra roligt. Ifall ni tycker att jag borde skriva mer om något speciellt eller om ni bara har något önskemål, så kontakta mig antingen här via bloggen i en kommentar eller via min mejl (finns i min presentation, klicka på "Sara" underbar rubrikerna i inläggen). Och den möjligheten var ni alltid!!


Idag är en speciell dag då vi bara ska umgås med nära och kära. Gör någonting ni tycker om tillsammans med människor ni älskar!! Ha en fantastisk Alla hjärtans-dag!! ♥ Stora kramar!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards