sarasvensson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Sara - 3 februari 2012 18:46

Det är svårt att hämta sig från en sån här glädjechock, men nu ska jag iallafall försöka sumera min dag för er :) Idag har jag haft en riktigt härlig dag i skolan! Den har bara bestått av tre lektioner, och det är alltid så skönt att sluta tidigt på just fredagar. Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att fixa med en massa saker. Jag var först ute med mina fina små prinsessor. Dem fick skutta runt och busa i snön, vilket dem hur mycket som helst. Sen passade jag också på att städa deras bur, så nu är den ren och fin inför helgen. Härligt! Rummet har jag storstädat. Jag har dammsugit, torkat, bytt sängkläder, dammat....Nu är det jättejättefint, och jag har fått tillbaka min fina ordning på skrivbordet som jag saknat i några dagar nu :) Älskar det! Det är allti så härligt att sitta och blogga i ett nystädat rum. Jag bara njuter!


Jag har också passat på att fixa med lite skönhetsfix nu på eftermiddagen, genom att raka benen, noppra ögonbrynen mm. Det känns som att man nästan aldrig har tid till sånt där fix, för det är så fullt upp på vardagarna, så det är verkligen guld värt att hinna med lite sånt ibland. Nu har jag precis ätit middag med min familj, och lite senare ska jag bege mig ner till tvn och bara lägga mig och slappa! Den här veckan har varit väldigt krävande och det har varit mycket att göra i skolan, så jag känner att jag är värd lite ordentlig vila. Skönt med helg nu också, och att slippa gå upp tidigt! Hej sovmorgon :)


 

Idag satte jag i stora, vita pärlor i min gröna lilla växt som har sin plats i fönstret. Det var lite tråkigt innan tyckte jag, bara en massa grönt, så det kändes verkligen att det piggades upp riktigt ordentligt med lite vitt!!


 


Jag hoppas att ni alla har en riktigt fin fredag, och att allt är bra med er!! Ha en underbar helg!! ♥ Det är ni alla värda!!! Stora kramar ♥

Av Sara - 3 februari 2012 18:37

Jag har inga ord just nu!! Jag är mållös!! Jag har vunnit biljetter till Timoteijs deltävling i Melodifestivalen!!! Det är helt galet!! Det var min allra största önskan från första början, att jag kunde få vara på plats, och stötta och heja!! Sen skickade jag in en tävling i samarbete med OLW. Man skulle klippa ut streckkoder, samt skriva en motivering till varför just jag skulle vinna.


Såhär löd min motivering:


"Nu kan drömmen bli sann. Att få gå ombord på Scandinavium, och få ge sig ut på "Stormande hav" tillsammans med favoriterna Timoteij! Jag älskar tjejerna hur mycket som helst, så önskan är att få vara på plats, och kunna stötta och heja. Det skulle för mig vara helt obeskrivligt, och den finaste upplevelsen i världen. Så därför borde just jag bli den lyckliga vinnaren av 2 biljetter till Göteborg!"


Jag fick alltså ett mejl alldeles nyss, där jag fick reda på att jag hade vunnit!!! Jag vet inte vad jag ska säga, för jag har liksom inga ord att beskriva min lycka på. Det känns helt fantastiskt och jag är sååå obeskrivligt glad!! Jag tror nog att ni kan förstå det, iallafall ni som känner mig, för ni vet ju hur mycket Timoteij betyder för mig och hur mycket jag älskar dom. Det här är helt galet, TÄNK vilken upplevelsen jag kommer få vara med om!! Mamma är det som följer med mig, och vi ska ha det så himla bra :) Direktsändning genom SVT och stora, grymma Scandinavium...!!! Och dessutom bästaste Timoteij med i deltävlingen!! Det var liksom tjejerna som var anledningen till att jag skickade in till tävlingen :) Jag är GLAD och LYCKLIG, haha!! :) Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards