sarasvensson

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sara - 24 februari 2012 17:40

     

Alldeles nyss var jag ute på en långpromenad med syster yster här i Gudhem, och innan det så storstädade jag faktiskt mitt rum! Jag känner mig riktigt duktig :) Och det var verkligen på tiden att få det rent och fint. Härligt inför helgen!! Hoppas ni mår bra ♥ Kraaaam!!

Av Sara - 24 februari 2012 15:57

Hej! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en riktig bra fredag. Härligt med helg!! Idag har jag inte haft någon vanlig skoldag, för idag har nämligen år 6-9 på min skola haft friluftsdag! Man väljer själv vad man vill hålla på med. Antingen är man på berget och åker slalom eller längdskidor, eller så badar man och åker skridskor. Jag älskar verkligen såna här dagar! Man är ute en hel dag och bra myser :) Dessutom så tycker jag att det ger en väldigt bra sammanhållning av skolan när man umgås alla tillsammans en hel dag. Oftast blir det ju så att tex. niorna umgås för sig, men så är det absolut inte en sån här dag. Alla umgås med alla, och det gillar jag!! :) Vi hade tur med vädret, och vi fick solsken i stort sett hela dagen. Hur härligt som helst!! Jag var faktiskt lite orolig på hur backarna skulle se ut med tanke på att det har både regnat och varit väldigt soligt de senaste dagarna, men det stoppade inte oss ifrån att åka rikigt riktigt bra! Backarna var toppen, och det var bara isigt på några få ställen. Jag bjuder på två bilder från dagen!


 


Ha det bra!


Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards