sarasvensson

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Sara - 27 februari 2012 15:38

 

Hej på er!! Nu har jag precis kommit hem från en lång dag i skolan. Hur har ni det i vintervädret? Eller är det bara Falköping som har snö? :) Det här trodde jag verkligen inte, kan jag säga. Hela helgen har varit strålande och vi har haft solsken varje dag, men nu kommer vintern igen!! Jag var inte riktigt beredd på det här;) Visst, jag älskar vintern på alla sätt och vis, men just nu känns det som att en varm och vacker vår skulle vara betydligt mer välkommen :) Jag är faktiskt lite trött på kylan nu, om jag ska vara helt ärlig. Men men, våren kommer!! :) Jag är hemma en liten stund nu för att strax äta, och sen ska jag faktiskt ge mig iväg till skolan igen för att plugga. Jag har en so-uppsats som ska lämnas in imorgon så det ska jag ägna eftermiddagen och kvällen åt. Jag kommer att vara på plats i skolan och även få hjälp av min so-lärare, vilket jag ser som en väldigt stor fördel. Jag vill det här så mycket och jag vill verkligen lämna in någonting som jag känner att jag är 100 % nöjd med. Men det ska nog gå bra hoppas jag :) Det mesta är faktiskt redan klart, men det är bara lite finshysteringar kvar att göra :) Så att det blir en toppenuppsats!!


Hoppas att ni har en härlig måndag, och att eran vecka börjat på bästa sätt!


Kärlek ♥


Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards