sarasvensson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sara - 1 februari 2011 19:32

               

                

                                    lite bilder på rummet:)             


Redan en ny månad! Oj, så fort det går. Inte många veckor kvar tills jag svishar ner för backarna i Kläppen eller promenerar på gatorna i London:) Oj, så roligt det ska bli att åka på dessa två semestrar! Jag gillar när det är en ny månad. Det känns som en ny start att göra bra ifrån sig. En vecka ger ju så mycket möjligheter, och en månad då, ja, en månad ger ju ännu fler möjligheter:) Lovely! Idag har jag varit i skolan från halv nio till tio över tre. Fick gå upp extra tidigt idag, för att jag skulle hinna med att plugga so inför dagens muntiga prov som handlade om "hållbar utvecklig". Som sagt, ett muntlig prov i so var det idag. Känns som det gick jätte bra!:) Och så var det matte-diagnos och tyska-läxa. Imorgon har jag engelska-prov, så håll tummarna för att det kommer att gå bra, är ni snälla!:)♥


Nu i eftermiddag har jag suttit med no och engelska. Jag har också tagit mig en skön liten promenad med syster. Det blev en s.k "plugg-paus" :) Behövs alltid! Vid 18-tiden var jag även ute en sväng med prinsessorna.   

Ikväll ska jag göra iordning inför morgondagen, packa gympapåsen, plocka iordning lite på rummet och så ska jag lägga mig tidigare idag, så att jag hinner med att läsa en hel del i min sv-bok, innan det är dags för skönhetssömnen;) Hoppas att eran vecka börjat på bästa sätt och att ni är redo inför en ny månad!


Imorgon ska jag spela för er:) Det blir både gitarr och piano, så glöm inte att kika in imorgon, så missa du det inte:) Imorgon ska jag spela för Dig! Du, min fina, underbara läsare, som gör mig så oerhört glad över dina kommentarer!♥ Tack för att du finns och för att du hänger med i min vardag här i bloggen:)


Förresten, när jag loggade in här idag, blev jag så jätte glad!!:) 2 personer gillar redan min blogg på facebook!! Tack snälla, jätte kul!! Kika in det under frågerutan och klicka på "gilla". Vi hörs imorgon! Puss!


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards