sarasvensson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sara - 3 februari 2011 19:48

  Först och främst, tack tack tack för alla fina kommentarer och hälsningar!! Jag blir så glad!! Det är dethär jag vill göra och älskar att göra och jag blir såå himla glad över att ni uppskattar det jag älskar!! Tack, från djupet av mitt hjärta!♥


Idag har jag haft en galen torsdag. Jag sitter just nu framför tvn och skriver till er. Ser samtidigt på "halv åtta hos mig" och snart är det "sveriges bästa bilförare som gäller". Ikväll är det faktiskt första kvällen, som jag sitter vid tvn på kvällen. Måndag-onsdag har jag haft fullt upp och har inte ens haft ledig tid på kvällen, men idag har jag det!:) Härligt! Idag har jag varit i skolan från halv nio till tjugo i fyra. Efter skolan blev det en hel del plugg, både no och svenska.


Tills imorgon har jag skriftlig bokrecesion i svenska av min dunderbraiga bok jag läst, som jag berättat om och så har jag no-redovisning tillsammans med syster och även no-läxa. Det bli en tuff dag imorgon, men jag kan glädja mig med att jag slutar tio över tre. Underbart! Imorgon är det fredag och helg! Oj, så skönt det ska bli! I helgen ska jag inte plugga specillet mycket, har jag tänkt. På lördag ska jag till Lidköping:) Då blir det shopping och besök hos mormor:) Lovely! Ha en underbar torsdagskväll, alla! Ni är underbara!! Stor kram♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards