sarasvensson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sara - 7 februari 2011 18:15

Okej, jag har glömt att visa er dessa tre örhängen jag och min syster fick utav världens finaste Sanna när hon var här på nyår. Har helt glömt bort att visa er, så det ni får istället se dom nu:) Vad tycker ni? Visst är dom underbara? Dom stora är ju helt galet snygga! Älskar att få presenter:) Tack fina Sanna!


Idag är det en ny vecka! Min måndag har varit precis som en vanlig måndag. Har varit länge i skolan idag, pluggat hela eftermiddag, varit ute på en snabb promenad med syster och nu ska jag äta middag. Längtar efter att få gosa med prinsessorna♥ Imorgon slutar jag tidigt, så då ska jag vara ute med dom läääänge!! Det har både regnat och snöat idag, mest snöat:) Nu blir det middag! Hoppas att ni har en underbar måndag och en bra start på veckan, allihopa! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards