sarasvensson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sara - 11 februari 2011 21:55

                 

Ja, Alexandra och Ludvig var bäst även ikväll. Så grymma och så otroligt duktiga! Idag var det både vals och cha cha, kul med två danser, tycker jag!:) Visst var Alexandras klänning läcker? Otroligt fin! Nej, 10 poäng av 10 möjliga får mitt favorit-par ikväll!!:) Snart dags för utröstning, vilka två par tror ni hamnar i dansduellen?


Jag tycker att dem flesta har varit riktigt bra ikväll! Jag tror att det kommer att bli väldigt jämt mellan rösterna. Och säsongens första 10:a!!:) Oj, så roligt! Till Frank och Charlotte, som förkänade den. Kanon duktiga! Hoppas ni har en bra kväll! Missa nu inte utröstningen om ungefär 25 minuter, det kommer bli spännande!:) Kram, så hörs vi imorgon!!!♥

Av Sara - 11 februari 2011 21:37

Till middag ikväll blev det pajer! En med skinka och ost och en med kycklig. Gott! Till detta, en god sallad:) Vad åt ni till middag ikväll? Puss!

Av Sara - 11 februari 2011 18:18

Det har blivit vinter på nytt här hemma idag. I flera dagar har det snöat och snöat. Trodde nog att dethär vintervädret som varit, var på väg bort och istället våren påväg hit. Jag längtar efter våren! Min favoritårstid:) Tycker nog att dethär vintriga vädret, nästan är lika mysigt som mitt älskade vår:) Prinsessorna gillar iallafall snön!;) Dem har fått vara ute i eftermiddags och bara lekt, skuttat omkring och varit lösa i trädgården. Mina älskade tjejer!! Som jag sa igår, så är jag så glad över att jag hunnit med dem alla dagar denhär skolveckan, förutom i måndags. Lovely! Är noga med att hinna ha ute dem en liten stund varje dag, så att dem får komma ut i friska luften, sträcka ut sig och röra på sig.

 

                

                   

                                                    ♥♥♥♥♥!!!!!


Jag har hunnit med mycket i eftermiddags:) Förutom att vara ute med prinsessorna, storstäda deras bur och göra iordning i prinsess-hörnan, gick jag även på en mycket härlig långpromenad tillsammans med syster:) Åh, så härligt det var! Förutom då, att man fick en massa snö i ansiktet, bara för att det blåste så mycket;) Hahah, nej då, det var inte så farligt, det gick bra ändå:)


    


                 


Vet ni vad jag lovade igår? Jo, att även idag ska ni få se dagens outfit:) och självklart håller jag det jag lovat! Varsågod, fina underbara läsare!! Här kommer daaaagens outfit!!:)


                

Mina nya favvo-jeans (samma som igår), kommer från ginatricot, munkjacka från H&M, linne från H&M och t-shirt ginatricot, med andra ord en riktigt "H&M och ginatricot"-outfit;)

              Idag fick det även bli mitt älskade, personliga halsband♥♥


Hoppas att ni har en underbar fredag, allihopa!!! Idag var det min sista skoldag innan looooov!!:) Det ordet älskar jag:) Tänk så härligt det kommer att bli att få vara ledig i en hel vecka, vila upp sig och göra en massa roliga saker. På söndag åker jag till Kläppen:) Oj, så roligt det kommer bli!! Hoppas att erat lov börjat på bästa sätt♥ Vad har ni för planer för ledigheten?


Vi hörs lite senare igen, pussar!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards