sarasvensson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sara - 2 februari 2011 19:55



             

Okej, det blev bara piano-spel idag. Hann inte spela in när jag spelade gitarr, så det får vi ta någon annan dag:) Syster filmade mig när jag spelade på musiken:) Nu ska jag plocka iordning lite på rummet och planera inför morgondagen. Imorgon är det redan torsdag! Denhär veckan har gått jätte fort! Snart helg:) Hoppas att ni haft en underbar onsdag!! Puss!!

Av Sara - 2 februari 2011 18:23

              

Idag har jag haft en underbar och superbra dag. Hoppas att ni också haft det!♥ Min dag började med ett superroligt gympapass inne i stan med klassen. Idag stod det afrodans och bugg på schemat:) Riktigt kul! Afrodans är ju bara så roligt! Det måste ni testa! Syster och jag ska hemmaträna på söndag. Då blir det benövningar, magövningar, pilatsträning, afrodans mm. Det ser jag fram emot. Vem vet, jag kanske till och med kan bjuda på lite träningstips;) Dagen har gått i ett och faktiskt rätt fort. Idag har jag bla. haft engelska-prov, som jag berätta om igår. Kändes jätte bra:) När skoldagen var slut, promenerade jag hemmåt i sällskap med madde och syster. Syster och jag tog oss sedan en till lite promenad upp till affären för att hämta posten, innan det var dags för mellis och efter det no-plugg.


Idag har jag inte alls pluggat speciellt mycket. Skönt! Det ända jag koncentrerade mig på idag var no tills på fredag. Tills imorgon har jag ingen läxa eller något prov, dessutom så har jag "studietid" imorgon, då man kan sitta och plugg. Toppen!:) Tills på fredag har jag no-läxa, no-redovisning och så svenska-bokrecention. Har bara tio sidor kvar i boken innan den är utläst, så ikväll ska den läsas ut:) Lite senare ska jag spela för er!!:) Kika in om en stund, så missar du inget.


Tack för att ni hänger med mig i min vardag! Massa kramar och allt gott till er!!♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards