sarasvensson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sara - 22 februari 2011 19:24

Hej på er mina fina läsare!

Nu var det längesen ni berättade lite om er:) Jag berättar ju om mig i princip hela tiden, (vilket inte är så konstigt, eftersom det är min blogg;)), så nu vill jag höra lite om er.


Vem är du?

Hur länge har du läst min blogg?

Vilka inlägg tycker du bäst om?


Åh, vad jag är nyfiken! Puss!

Av Sara - 22 februari 2011 18:05

  Japp, nu har jag varit ute med prinsessorna. Så härligt att hinna med dem idag! ♥ Igår slutade jag ju inte förrän tjugo i fyra och hade massvis med läxor...men idag, så:) Jätte kul att hinna med dem! Även imorgon ska dem få komma ut en sväng. Det är underbart att ha djur! ♥


Lite senare ska ni få se min finfina framsida till min so-arbete:) Nu ska jag kila ner och duscha och efter det blir det middag:) Ha en fortsatt fin tisdag! Hörs snart, puss och kram!!♥

Av Sara - 22 februari 2011 17:06

           Två bilder på mina älskade prinsessor, från helgen. Mina änglar! ♥


Nu har jag precis blivit klar med mitt so-arbeta om Svergie. Var ute i god tid med detta arbete, för att jobba lite varje dag, och inte behöva sitta flera timmar kvällarna innan det ska lämnas in. Ja, nu är jag iallafall färdig och oj, vad det känns bra! :) Är supernöjd och min framsida är så fin, ni ska få se :) Jag har som sagt skrivit om vårt underbara land, Sverige. Jag har lärt mig så mycket mer än vad jag kunde innan, vilket är ett väääldigt bra tecken, måste jag säga.


Jag gillar att skriva och jag gillar so, så dethär arbetsområdet och arbetssättet är ju perfekt! Jag tycker det är så roligt att skriva, fixa med bilder och göra det snyggt och prydligt. I love it! :) Nej, nu ska jag forsätta skriva på min novell som kommer bli sååå bra och så ska jag göra lite no. Kul kul!


Hörs sen, hoppas att ni har en underbar tisdag! :) Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards