sarasvensson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sara - 17 februari 2011 19:40

  Nu är jag hemma. Oj, så roligt jag haft det! Ni ska få veta allt:) Imorgon kommer massa massa bilder och då ska jag berätta allt för er, så missa inte det!


Okej. Borta bra, men hemma bäst;) Har längtat så efter mina prinsessor dem senaste dagarna och jag är så glad över att få vara hemma hos dem nu. Tack snälla Madde, för att du sköter mina älskade prinsessor när jag är borta! Jag är så tacksam! När jag kom hem, vid sextiden ungefär, var jag först ute en sväng med prinsessorna innan jag satte mig vid datorn för att kolla det nödvänligaste;) Ni vet, facebook mm:) Har precis duschat och gjort iordning mig. Ikväll ska jag ta en riktigt skön slapp-helg, kanske kika lite på tv och bara mysa:) Imorgon är det redan fredag! Oj, vad veckorna går fort! Jaja, imorgon ska jag iallafall vara hemma. Prinsessorna ska ut och så måste jag plugga so och sv. Hmmm...ja, det kommer nog bli en bra dag trots allt...vad har ni haft för er demhär dagarna, då jag varit bortrest?:)


Nu måste jag fixa iordning lite på rummet och packa upp all min packning. Hoppas att ni mår jätte bra, allihopa!!♥♥ Stor kram!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards