sarasvensson

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sara - 4 februari 2011 21:42

Oj, vad roligt det var att se "Let´s Dance" ikväll! Visst, eftersom just detta programet är ett utav mina absoluta favorit-program, så tycker jag naturligtvis att alla program är riktigt bra, men det var något speciellt med danskvällen ikväll! Alla sprudlade av glädje, så mycket fina färgen och dansen!! Wow, vilken danskväll! Jag tyckte att alla par var riktigt duktiga ikväll, men favoriterna är fortfarande Alexandra och Ludwig:) Just dem är så bra vecka efter vecka, överlever dansduellen varenda vecka. Det paren förkänar verkligen att få vara kvar i tävlingen!


Vad tyckte ni om denhär danskvällen? Visst var en fantastiskt? Jag tycker att just samba verkar vara en sådan glad och härlig dans. Håller ni med mig?:) Iallafall, danskvällen var på topp och jag är så nöjd och glad:) Om en liten stund är det dags för utröstning och ännu en dansduell...hmm...vilka två par tror ni hamnar i dansduellen? Missa inte utröstningen nu, 22.25 Oj, så spännande det kommer bli! För er som missade kvällens dans, här kommer lite bilder från tv4.se.

Puss och ha en fortsatt underbar fredagskväll!!

Sara

               

                            

                   

                  

                 

                 

                 

                

               

              

Av Sara - 4 februari 2011 19:31

Ikväll är det samba som gäller i "Let´s Dance". Vilket par tror ni klarar veckans dans bäst? Och så blir det ju galet snygga "samba-kvällningar":) Wow, det kommer bli en häftig danskväll! Klockan 20.00 i tv4! Nej, nu måste jag snabba mig ner och göra iordning inför myskvällen. Förresten, nu går det att se vilka som "gillar" min blogg på facebook! Jätte kul:) Tack Madelene och Julia! Ni andra, glöm inte att klicka på "gilla", ni också!:) Puss och ha en underbar kväll!

Av Sara - 4 februari 2011 19:08

                

Såhär blev dagens inbakade fläta:) Vad tycker ni, visst är det fint med inbakat? Glöm inte att "gilla" min blogg på facebook. Kika in allt under frågerutan här på sidan och klicka på "gilla". Tack för alla fina ord och underbara kommentarer, allihopa! Blir fantastiskt glad!!♥ Här hemma har jag precis ätit middag med familjen och alldeles strax ska jag fixa iordning med massa gott framför tvn, tända ljus och krypa upp i soffan.


Hoppas att eran fredag är underbar!♥ och att eran helg börjat på bästa sätt!! Love / Sara

Av Sara - 4 februari 2011 17:48

               Nu har jag precis satt mig tillrätta framför mitt skrivbord på rummet, tänt mina lampor och gjort det mysigt:) Det är freeeedag! Oj, så fort denhär veckan har gått! Ikväll ska jag mysa framför tvn och "Let´s Dance". Vilket är ditt favoritpar? Mina favoriter är Alexandra och Ludwig:)


Har tagit mig en snabbdusch och gjort en inbakad fläta, och innan det var jag ute i ungefär en timma med prinsessorna. Jag har varit riktigt duktig denhär veckan. Jag har haft ute dom en sväng både tisdag, onsdag och fredag. Måndag och torsdag får dem nästan aldrig komma ut, då jag slutar så sent. Imorgon ska dom få komma ut en sväng och även på söndag:) Med andra ord mycket tid med prinsessorna denhär veckan, underbart♥ Mina veckor ser naturligtvis väldigt olika ut, och så är det nog för dem flesta. Jag har mycket i skolan och mycket att göra. Jag önskar jag hade mer tid än vad jag har. Då jag slutar sent och har mycket att plugga, är det såklart väldigt svårt att ha ute prinsessorna. Tiden räcker inte riktigt till dem dagarna, men som tur är hinner jag med prinsessorna dem flesta dagarna i veckan, och det är jag jätte glad för!:)


Idag har vi varit ute riktigt länge, rört på oss och fått oss en massa frisk och härligt luft. Lovely! Vi har dessutom städat buren och gjort iordning i prinsess-hörnan och oj, så rent och fint det blev! Jag blir så glad över att ha ordning och reda runt omkring mig, och att ha ordning och reda hos mina prinsessor, är minst lika viktigt som att ha ordning och reda i rummet! Om en liten stund är det middag som gäller hem hemma:) Sedan fortsätter våran fredagskväll med mys framför tvn och favorit-programmet "Let´s Dance". Vi hörs lite senare igen, tack snälla för att ni hänger med mig i min vardag! Det gör mig glad!♥ Puss!

Av Sara - 4 februari 2011 15:43

              

              

Lovar att bli bättre på att fixa med "dagens outfit" här i bloggen:) Idag hade jag på mig jeanstights från Cubus, munkjacka från H&M, tröja från ginatricot och linne från H&M. Idag är det fredag!! Åh, så härligt!!:) Vi hörs snart, Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards