sarasvensson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sara - 8 februari 2011 19:34

   

 

Hoppas att ni har en bra tisdag, allihopa!!♥ Idag har jag haft en lååång dag. Phu. Gick traska upp lite efter sju imorses, för att sedan äta frukost och göra iordning mig. Skolan har rullat på bra idag, tycker jag:) Idag hade jag bla. tyska-prov, vilket kändes jätte bra! Blev glatt överaskad över att det faktiskt inte var speciellt svårt:) Vi hade prov på det vi jobbat med på lektionerna och som vi haft i läxa. Jag älskar tyska!!!:) Bra gick det iallafall, härligt! Idag har jag också haft musik och åh, så kul det är!! Syster och jag spelade gitarr idag. Har en egen här hemma, så det är ju perfekt om man vill öva:) Tycker det är så roligt på musiken nu när vi spelar. Det är ju galet kul!


Idag har jag även idrott, vilket jag har även imorgon, fast då inne i stan i "Timoteij-Cecilias" träningslokal!!!♥ Idag körde vi styrketräning, precis som förra tisdagen. Visst, det är ju sjukt jobbigt, men det är så nyttigt och så bra att träna just det! Man känner sig dessutom väldigt stark efteråt:), då man gjort en massa armhägvning, sit-ups och andra jobbiga övningar. Efter styrketräningen var det dags för mattserien, med framåt och bakåt-kullerbytor och hjulning. Jag har haft en jätte bra dag! Vad har ni haft för er?


Ha en jätte fin kväll, fina ni!, så hörs vi imorgon igen:)

Kärlek♥

Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards