sarasvensson

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sara - 1 april 2011 19:41

               

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har fina planer för kvällen ♥ Jag ska ha en mysig hemmakväll framför tvn och bara slappa och ta det lugnt. Skönt! Verkligen härligt att bara lägga sig framför tvn och slappa, efter en lång skolvecka. Tummen upp för fredag och helg! :)


För en liten stund sedan åt jag en riktigt god middag tillsammmans med min familj, som min mamma tillagat. Nu ska jag strax rusa ner till tvn och duka upp med lite gott, för det är fredag! :) Imorgon ska jag eventuellt åka till mina kära mormor i Lidköping och vara där i hela dagen. Hon behöver hjälp med lite saker hemma hos henne och så blir det en runda på stan tillsammans med syster och långa promenader vid skogen och sjön:) Lovely!


Hörs imorgon!! ♥ Ha en fin kväll. Puss!

Av Sara - 1 april 2011 16:36

Hej! Hoppas att ni mår bra ♥ Det är fredag!, och då kan vi ju inte må annat än bra:) Ellerhur!? Vad har ni haft för er idag? Själv har jag varit i skolan från halv nio imorses till tio över två nu på eftermiddagen. Oerhört skönt med kortdag, om man jämför med gårdagen, då jag slutade jätte sent. Nu är veckans alla skoldagar avklarade och det är dags för helg!! När syster och jag kom hem från skolan idag, så blev det en snabb fika med bla. en supergod smoothie som syster gjort, innan det blev dags att börja videoblogga:) Jag tycker det är så roligt! Och jag vet att många av er också tycker det är roligt och vill se mer utav just det i bloggen, så videobloggar är verkligen någonting som ni kommer att få se mycket utav framöver! Ni har väl inte missat omröstningen i frågerutan? Vad tycker du att jag ska dela med mig mer utav? Det är för er jag skriver, så självklart ska NI få vara med och bestämma vad min blogg ska innehålla, så var med och rösta:)


Som sagt, även idag tog jag fram mobilen och filmade lite till er. Jag känner att jag blivit bättre på att videoblogga, för min blogg har jag inte direkt innehållit just det tidigare, men nu är det ändring på det! I veckan publicerade jag mitt allra första videoblogg och nu har det bara rullat på, kan man säga. Jag är varje dag sugen på att spela in ett nytt och tycker det är så himla roligt! Och det är ju det som är meningen! Att blogga och att videblogga SKA vara roligt, och det tycker jag absolut att det är! :)



Dagens videoblogg. Jag visar mina nya Timoteijbilder (som ni kanske redan sätt, isåfall på bilder), min Sara-bok och dagens outfit. I helgen dyker det upp fler videbloggar, så håll utkik!


Efter att inspelningen av dagens videblogg var avklarad, begav jag mig alltså ut, tillsammans med syster, till Embla och Troja. Deras bur står just nu i garaget, men tanken är att ställa ut buren på altanen istället. Eventuellt fixar vi med det nu i helgen. Det ska bli så skönt när tjejerna få vara ute i friska luften dygnet runt. Efter den kalla vintern i garaget, så är jag säker på att de längtar ut till vårplatsen på altanen. När det blir ännu varmare sen, så kommer buren att flyttas ner på gräsmattan. Jag längtar verkligen till våren nu, och jag tror inte jag är ensam direkt...!! När vädret tillåter, så kommer jag självklart att videoblogga mycket mer utomhus. Tanken är att videoblogga mycket mer än vad jag gör nu. Vad säger ni om det?;) Förresten, dyker ni att det är bra skärpa på videobloggarna, när jag spelar in med mobilen? Fördelen med att spela in med mobilen, är att det bara tar några få sekunder att ladda upp här på bloggplatsen, men ska jag istället spela in med kameran, så tar det grymt mycket längre tid! Men vad säger ni, är det okej om jag fortsätter att filma med mobilen?


Hoppas att ni har en underbar fredag, allihopa och att ni njuter riktigt ordentligt av att det är helg!! ♥ Vi hörs lite senare. Puss! 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards