sarasvensson

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sara - 2 april 2011 18:10

Hej, fina ni ♥ Hoppas att ni mår kanon! Verkligen trist att inte skrivit till er, på hela dagen, men som jag skrev igår, så har jag varit upptagen i princip hela dagen. Även om det bara har blivit drygt en dag, som jag inte bloggat, så har jag ändå saknat er...♥ Ni är ju en sån stor del utav mitt liv, eftersom min blogg är en otroligt stor del utav mitt liv numera, så att inte blogga på en hel dag, är väldigt ovant, även om det låter konsigt. Jaja, nu är jag iallafall hemma :) Och ska berätta om min dag för er.


Imorses fick jag gå upp lite tidigare, än vad jag brukar gör på helgerna. Klockan halv nio satt jaa och åt frukost, innan det sedan var dags att göra iordning sig och packa ner lite smått och gott. På förmiddagen, åkte min familj och jag till Lidköping, där min mormor bor. Vi har alltså varit där hela dagen och hjälpt till med en del, och haft det riktigt härligt!

På förmiddagen cyklades syster och jag till Råda Mosse. Det är så skönt att cykla!! Man rör på sig, samtidigt som man är ute i friska luften:) Härligt! Som sagt, en cykeltur till Råda Mosse blev det. Vi passade även på att svänga in på Netto, och köpte lite gott till ikväll:)



På eftermiddagen begav jag mig, tillsammans med mamma, på ännu en cykeltur, men då till Villaparken, precis bredvid Skogshyddan. Det är så fint där nu, när det har blivit lite färg på träden. I vintas var ju allt så vitt och trist, men nu har det äntligen blivit lite färg:) Och det är ett tecken på att våren är påväg....!!



 

 


   


 



   


 


 


 


Som ni märker, så har jag varit ute mycket i naturen idag, vilket jag fullkomligt älskar! Så skönt att bara kunna ta sig en promenad vis sjön eller en lång cykeltur. Jag älskar helt enkelt att vara utomhus :) Haha, det är bra härligt, det! Min lördag har varit riktigt riktigt bra, och jag hoppas att ni haft en minst lika bra dag ♥


Idag fick jag en kommentar utav en läsare, som gett lite förslag på vad jag skulle kunna visa i mina videobloggar framöver. TACK, för dina förslag! Det är precis vad jag vill, jag vill att NI ska bestämma, för det är för ER, jag gör det, så tipsa om jag ska skulle kunna visa i mina videobloggar :) Nu har jag alltså lite nya förslag. Jag ska försöka fixa med en videoblogg imorgon!!


Vi hörs lite senare!

Love to you ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards