sarasvensson

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sara - 22 april 2011 11:31

Hej på er!! Hoppas att ni mår bra ♥ Idag är vädret helt underbart här hemma! Solen skiner och det är ett fantastiskt våvärder. I love it! Idag tog jag mig en skön sovmorgon till klockan tio, vilket betyder att jag sov tolv timmar inatt. Härligt! Min dag började med storstäda utav Embla och Trojas bur. Dem har redan fått komma ut i hagen, när dem ligger och njuter av vädret. Precis som igår, så ska dem få vara ute mycket idag.


 






     

 

Nu ska jag fixa och grejja här hemma. Buren ska ställas ner på gräsmattan och trädgårdsmöblerna ska upp på altanen. Idag blir det eventuellt middag ute på altanen...!! Och så ska vi göra en smarrig efterrätt idag också :)


Hoppas att ni har sol, och ett fint vårväder hos er!! Vi hörs lite senare. Ha en fin dag! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards