sarasvensson

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Sara - 26 april 2011 20:16

Hallå!! Hoppas att ni mår bra ♥ Jag skrev nyss ett långt inlägg, och skulle precis klistra in bilderna, men så gick det bra inte. Åh, vad jag blir trött på denna teknik! Tack och lov, så är det inte speciellt mycket tekniska fel här på sidan. TACK!! :) Idag när jag loggade in, så hade jag fått en supergullig kommentar av en läsare. Jag blev så GLAD!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir i hjärtat ♥ Att blogga är bland det roligaste jag vet, och när jag då får positiv respont, på något jag älskar, då blir man bara så glad och så lycklig! TACK ♥


Idag har jag varit i skolan från halv nio till tio över tre. Det känns verkligen som om det är måndag idag...!! Jag var ju ledig igår, en måndag :) SKÖNT! För mina måndagar är inte så speciellt roliga. Långa och jobbiga! Jag har verkligen haft en så härlig påskhelg, och jag hoppas innerligt att ni haft detsamma ♥


I eftermiddags blev det mellis och plugg med syster, ute på altanen. I eftermiddags tog vi oss även en lång och härlig promenad, i det fina vädret, och så har jag fixat Timoteij-Elinas födelsedagspresent, som jag ska skicka till henne imorgon ♥ Älskade Elina!


Av någon konstig anledning, så går det bara inte att lägga upp bilder!! Jag blir GALEN!! Varför funkar det inte? Jag har laddat upp "dagens outfit"-bilder och har dem klara, så jag får visa er dem så fort jag kan och så fort det funkar, helt enkelt.


Ha en fin kväll!! PUSS ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards