sarasvensson

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sara - 5 april 2011 18:03

Hallå, där! Hoppas att ni mår bra ♥ Ja, då var det redan tisdag. Idag har jag haft en mycket bra dag i skolan. Jag tycker nästan alltid att jag säger så, men idag har det verkligen varit en så himla bra dag! Dagen har inte alls varit speciellt lång, utan från halv nio till tio över tre. Det är alltid så skönt, att få sluta lite tidigare på tisdagar, med tanke på veckans start med en lång måndag. Jaja, en bra dag har jag som sagt haft! Jag har bla. haft musik, vilket jag verkligen tycker är roligt! Syster och jag har spelat gitarr, och det är ju bara för kul! Vi testade lite nya låtar idag, "Spring för livet" med Sara Varga och "Oh my god" med The Moniker. Känner ni igen dem från Melodifestivalen?


Idag slutade jag alltså inte så sent, och kom hem här redan kvart över tre, ungefär. Det blev en snabb mellis, innan det var dags att gå iväg (i regnet), till vår frisör. Jag har toppat av håret några få millimeter och allt slitet är borta, och det är så himla lätt och härligt att fixa med det nu. Man känner verkligen när håret börjat bli slitet, tycker jag. Topparna är inte särkligt roliga, och håret blir allt mer tunnare i toppare. Trist, så ett frisörbesök lite då och då, håller iallafall mitt hår till liv:)


 

  

Efter frissan, så har jag suttit med matte och engelska. Skönt att hinna med en hel del, även fast att man inte kom hem här förrän klockan fem, pga. frisörbesöket. Embla och Troja har inte fått komma ut någonting idag, så trist, när man slutar tidigt och verkligen har tid...Det har regnat hela eftermiddagen och blåser en massa. Så tråkigt! Imorgon eftermiddag, hoppas jag på att kunna ta ut tjejerna i hagen, för då hoppas jag sannerligen på solsken! :)


Just det, vet ni mer vad jag har hunnit med? Jo, lite "sköt om dig"-stund. Jag har nämligen tagit mig en lång och varm dusch, och därefter gjorde jag ansiktsmask. Åh, så härligt det var! Jag har 2-pack av en apelsin-ansiktsmask. Det kanske inte låter så vidare gott, men den luktar ljuvligt! Jag vet faktiskt inte vart de är köpta...för de har jag fått utav mamma ♥ Jag använder också en underbar bodylotion, från Åhléns. Är en utav alla produkter i "Oliv-serien".


Nu har jag precis ätit en mycket god middag med familj, och alldeles strax ska jag göra iordning för morgondagen och allt vad det innebär;) Lite senare ikväll, närmaste bestämt klockan åtta så är det "Huset fullt av hundar" med underbara Claudia Galli, som gäller!


Ha en fortsatt fin tisdag ♥ Hoppas allt är toppen med er! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards