sarasvensson

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sara - 14 april 2011 19:21

                

                 

                     Två bilder från när vi fotade på bilden i skolan:)         


Idag har det varit en lång och intensiv dag i skolan. På so:n, som var första lektionen på morgonen, så fick jag beröm utav min so-lärare, som tyckte det var väldigt bra att jag la in en passande bild, i ett av mina inlägg på sv/so-bloggen. Jätte kul! Andra lektionen var studietid, då jag verkligen tog tillvara på tiden, på bästa möjliga sätt. Jag, och två andra tjejer, förberedde våran engelska redovisning, som vi skulle hålla lite senare under dagen. Tredje lektionen var tyska. Då gjorde vi en hörförståelse, som inte var sådär jätte lätt...utan en sån hörförståelse som man verkligen får bita i;) Hela tyska gruppen, tyckte att den var riktigt svår, men några svar lyckades jag allt med :) 


På eftermiddagen var det först no:n som gällde, då jag läste igenom mitt no-arbete, som ska vara klart imorgon. Jag har sannerligen gjort mitt bästa! Att göra ett häfte, då man skriver och fixar med bilder, är verkligen ett arbetssätt som jag gillar. Passar mig utmärkt! På hemkunskapen lagade vi mat förra veckan, så idag var det dags för teori. Vi har påbörjat ett arbete, då man ska skriva en sammanfattning och om en del punkter. Skriva...!! Det jag älskar :) Det känns som jag har någorlunda tur, men påbörjade projekt :) Sista lektionen för dagen var engelska, då jag höll en redovisning tillsammans med tre andra tjejer.


I eftermiddags blev det först en snabb mellis med syster yster ♥, innan det var dags att hård-träna no:n, eftersom det är redovisning på det imorgon. Jag har ganska mycket att läsa, men jag har verkligen gjort mitt bästa, och läst och läst, och hoppas ni att jag kommer göra bra ifrån mig på redovisningen! Jag har till och med läst för syster. Hon tyckte det var jätte bra!! :) Embla och Troja har fått vara ute i hagen idag....Härligt!! Det blev också en promenad med syster, nu sent i eftermiddag. Lovely!!


Och så har jag fått svar från Timoteij-Bodil ♥


Hoppas att ni mår bra, allihopa!! Imorgon hörs vi igen♥ Må gott!! KRAM!!

Av Sara - 14 april 2011 08:03

Fina ni, jag är med i en "veckans blogg"-tävling hos Madde . Skulle bli så glad, om ni la era röster på mig! ♥ Tack! Love tou you ♥


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards