sarasvensson

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sara - 12 april 2011 18:40

                

Idag har jag haft en mycket bra dag! Hoppas att ni också haft en bra dag, och att ni mår toppen Jag har haft en kort dag i skolan idag, vilket alltid är skönt. Tisdagar är en rolig dag, och bjuder på många interessanta och roliga lektioner. Idag hade jag bla. tyska, då jag hade läxförhör. Gick finfint! På musiken idag, lärde jag mig att spela ett intro på en låt....Kika in videon här neran, så vet ni vad jag pratar om :) På idrotten efter lunchen körde hade vi teori och på slutet även lite praktik, då vi körde kondition/motion. På sista, långa lektionen, resurstiden, hade jag massa tid att plugga och göra läxor på, så jag utnyttjade tiden till max och hann med riktigt mycket!! :)
Imorgon har jag simning inne i stan, direkt på morgonen. Vi ska simma hur många längder vi bara kan på 20 min. Förra gången vi gjorde det, dvs. på betygssimningen, så nådde jag ett VG, vilket var jätte kul :)



Ikväll blir det slapp-kväll framför tvn och "huset fullt av hundar" med underbara, härliga Claudia Galli. Ha en fortsatt fin dag, allihopa ♥ Puss och Kram

Av Sara - 12 april 2011 18:12


Äntligen dags för tävling här i bloggen! Kika in klippet, så får ni mer info :) Berättar mer om dagen lite senare. Vi hörs då, puss! ♥ 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards