sarasvensson

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sara - 9 april 2011 16:06

Hej på er!! Hoppas att ni har en fin lördag och att ni har sol hos er. Här hemma skiner solen för fullt, men det är fortfarande blåsigt. Jag, mamma, pappa och syster har varit i skogen, som ligger en bit härifrån. Dock inte i den vanliga skogen, som ligger några meter bort, utan i en mycket större skog :) Jag gillar verkligen att promenera och att vara i skogen. Det är så himla härligt! Det luktar gott och är riktigt underbart!


Vi tog bilden till skogen, och sedan gick vi en runda på 5 km. Härligt...!! Snart är det dags för tjej 7an också, och då är det 7 km som gäller :) Det var riktigt härligt att gå idag. Det var rätt längesen jag gick såhär långt, men det gick bättre än vad jag trodde. Imorgon blir det också träning, i form av löpning med syster :)


 

Mjukisbyxor och vårjacka, var det som gällde...!! Jag hatar verkligen att bli för varm, när jag är ute och går, så en vårjacka var precis lagom. Till det, gympaskor och pannband.


Redo för skogspromenad...!!


 

 

 

 


 

 

 

 

Magiskt...!!! ♥♥


 

Väl hemma, väntades juice och apelsin, som syster snabbt gjorde iordning, precis när vi kom hem. Alltid härligt, med lite ny energi! Vi satt på altanen och njöt av solen. Åh, vad det är härligt ute just nu ♥ Helt underbart! Jag tog ut Troja och Embla, och myste lite med dem, innan jag släppte ut dem i hagen.


Prinsessorna är ute i hagen och njuter utav det fina vårvädret. Nu ska jag passa på att städa rummet, så det är gjort. Puss, så hörs vi lite senare ♥

Av Sara - 9 april 2011 11:24

Nu har jag precis fixat med mina fyra fotomagneter, som jag köpte på vårmarknaden inne i stan i torsdags. Jag hittade dem i fynd-låtorna och gav en tjugo för alla fyra. Som hittat! Jag tycker det är roligt att göra det lite personligt, av ganska enkla saker, som magneter till exempel. I gårdagens videoblogg, visade jag er mina fotomagneter och mitt magnet-hjärta. Fotomagneter blev jätte bra...!! Det var i början svårt att hitta EN bild på dem alla fyra, då storleken var perfekt och allt passade, men till slut hittade jag en bild. Nämligen bilden som jag tog på tjejerna, när jag träffade dem i Götene i somras ♥ Jag hade nämligen samma bild, som jag förstorat upp, så eftersom jag hade två kopior av samma foto, så kunde jag lika gärna använda den bilden :) Och BRA blev det!!


Här kommer resultatet...!!!



                                      
   

                 


 

Visst blev det fint? Jag har inte bara fixat med mina fotomagneter, utan jag har också rensat och gjort ordning i mitt pennfack, som jag har i skolan. Det var längesen jag gjorde iordning i det, så nu var det dags! Jag har vässat pennor, kastat gamla, smutsiga sudd, slängt tomma stift-fodrall och fixat och lagt i ite nya pennor. Pennor, sudd, sax, lim, stift, postit-lappar och pennväsare, ryms i pennfacket :)


Jag har ett rosa/blomigt Converse-pennfack, som jag köpte på Akademibokhandeln i Skövde, för några år sedan. Mycket fint!!


 

 

 

Solen skiner och prinsessorna är fortfarande ute i hagen. Härligt...!!! Nu ska jag ta tag i lite läxor. Puss!! Hoppas att ni har en underbar lördag ♥

Av Sara - 9 april 2011 10:28

Det blev ett sent godmorgon idag :). Anledningen till det, var att jag passade på att ta sovmorgon till klockan halv tio idag. Skönt! Idag skiner solen här hemma, men det är fortfarande väldigt blåsigt. Idag har jag fullt upp hela dagen och en massa saker att göra, så jag vet inte om dagens uppdatering kommer att bli den bästa, men jag lovar att göra mitt bästa, och när jag har en liten stund över, så skriver jag till er ♥


Här hemma har jag precis tagit ut Embla och Troja i hagen. GOA, FINA tjejer!! Idag kommer dem att få vara ute riktigt mycket ♥


 

 

 

Ha en jätte fin lördag!! ♥ Puss!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards