sarasvensson

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Sara - 27 april 2011 17:36

 

Här kommer dagens outfit! Jeansithgts Cubus, tröja BikBok, linne H&M, klocka Guldfynd, halsband Sjöbergs Guld. Till detta, vita gympaskor och beige vårjacka.


 

 



   

Idag är det redan onsdag! Det känns verkligen inte som det. Det kan bero på att jag faktiskt var ledig, när veckan började, det vill säga, i måndags:) Idag har jag haft en mycket bra dag i skolan, som började med idrott inne i stan! Då spelade vi volleyboll, vilket var riktigt riktigt roligt. Sen gör det ju  inte sämre, när jag står i Timoteij-Ceciliasträningslokal, direkt:) På förmiddagen idag, missade vi engelskan, eftersom vi istället hade författarbesök av Magnus Nordin, som till mesta dels skriver ungoms-deckare. Någon av er som har läst hans böcker?


På eftermiddagen var det vanliga lektioner, som matte, no och svenska. I eftermiddags blev det mellis på altanen med syster. Direkt när jag kom hem, tog jag också ut Embla och Troja i hagen, som fortfarande är ute.


Sen har jag också skickat iväg en mycket speciell present till en tjej som betyder otroligt mycket för mig, mer om det lite senare:)


KRAM så länge!! ♥



Av Sara - 27 april 2011 07:38

 

Nu går det äntligen att lägga upp bilder igen! Här kommer gårdagens (tisdagens) outfit. Jeanstights-Cubus, linne-Primark, klocka Guldfynd, jacka VeroModa, halsband Sjöbergs Guld. Till detta, vita Converse och beige vårjacka.


 

    

 


Nu ska jag alldeles strax ge mig iväg, tillsammans med syster, till bussen. För idag är det idrott inne i stan direkt på morgonen, som gäller. Idag fyller också Timoteij-Elina♥♥♥ 20 år! Första Timoteijan som blir tjugo :) Hennes present är klar, och färdig att skicka :) Fick hem bilderna iväg, så hela kvällen igår satt jag och gjorde iordning det. Nu återstår det bara att fylla i all text med svart smal tuschpenna och sätta ihop allt med fint snöre :) Lovar att visa allt, när det är klart :)


Ha en fin dag, så hörs vi i eftermiddag! Har en videoblogg från igår också, som antagligen kommer upp i eftermiddag. Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards