sarasvensson

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Sara - 2 maj 2011 18:25

Hej på er! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en riktigt fin måndag! Och så hoppas jag innerligt att eran vecka börjat på bästa sätt! :) Idag är det måndag! I love it! En ny vecka, tusen nya möjligheter, men också en väldans massa nytt att göra;) Haha. I natt som jag nästan ingenting, eller jo, fast färre timmar än vad jag brukar sova. Igår kväll, såg jag på tv till 22. Jag kunde inte motstå "Det blir bättre", där kända svenskar berättar om hemska saker, som hänt i deras liv. Otroligt fint, och bra program! Igår fick vi tittare, ta del utav Magdalena Graafs historia. Som sagt, förre timmars sömn i natt. Idag gick jag upp vid 7-tiden, åt en god frukost tillsammans med syster, innan det var dags att ge dig ut till prinsessorna. Det är så skönt att få komma ut i friska luften, varje morgon! Det gillas! :)


Jag gjorde snabbt iordning mig, för att sedan få lite datortid på morgonen. Och vet ni vad!? Idag spelar Timoteij-tjejerna in musikvideon för "Het"!! Bästa, finaste, underbaraste tjejerna ♥ Jag fick höra låten för någon dag sedan, och den är ju bara för bra! Grym! Jag ser sannerligen fram emot att få se musikvideon, som släpps i slutet av månaden. Det ska bli så roligt, och så spännande!, för med världens bästa och finaste tjejer, så kan det inte bli annat är riktigt riktigt bra! :)

Idag hade jag lång-dag i skolan. Jag gick ända från halv nio till tjugo i fyra. Skönt att en utav två lång-dag är klara för veckan!:) Annars bra dag i skolan! Roliga lektioner!! I eftermiddags blev det en snabb mellis med syster, innan det var dags att plugga. Idag hann jag med båda matte och tyska, vilket var riktigt skönt! Embla och Troja har också fått vara ute i eftermiddag :)


 

 

Nu har jag precis ätit lite grann och innan det duschade jag, och gjorde iordning mig. Myskläderna är på och magen är mätt:) Det är riktigt soligt här hemma idag!, dock är det rätt kallt och näst intill snöade (!) en stund idag. I maj!? Hoppas, hoppas på riktigt fint vårväder nu, resten av dagarna i vecka :)


Slänger in en "dagens"!!


Vit klocka från Guldfynd. På andra armen bar jag fina armband, i guld och cerise, från H&M.


 

Jeanstigts från Cubus, linne från H&M och blus från H&M. Till detta, vita Converse och beige vårjacka.



        Ha en fortsatt fin dag, allihopa!, så hörs vi imorgon!! ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards