sarasvensson

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Sara - 30 maj 2011 18:17


Hej, raringar! Hoppas att ni har det jätte bra ♥ Idag är det måndag, vilket har inneburit en lång dag i skolan för min del. Det är mycket som ska göras nu, innan sommarlov och ledighet. Idag har jag skrivit ett prov i SO och dessutom fått reda på vilket betyg jag kommer att få i tyska. Idag har jag även fått lite extra slöjd, då jag blivit klar med min amigurumi! Jag får ta hem den på onsdag, så då visar jag bilder :) Har ni vikat amigurumis någon gång? Jag har faktiskt samma bok här hemma, som vi har i skolan, och nu när jag testat och virkat i skolan, så kanske man ska anta utmaningen att virka på egen hand här hemma;) Det vore nåt! I eftermiddags kom jag hem sent. Jag gjorde iordning en snabb mellis, innan jag satte mig med engelskan. På onsdag har vi årets sista prov. Jag har pluggat och pluggat idag, repeterat och övat.


I eftermiddags tog jag mig en break från all engelska, och gick istället ut en stund i trädgården. Jag tog även ut mina fina prinsessor i hagen ♥ Dem mår så bra, nu när det är så skönt väder! Embla rullar sig på gräsmattan och njuter verkligen :) Och Troja mår hur bra som helst, hon också. Tänk att dem är mina! Mina skatter ♥ Dem som inte har djur, vet inte vilken lycka det faktiskt är. Och vilken enorm kärlek man får!


                                          Underbart...!!


Solen skiner här hemma och vädret är fortfarande hur fint som helst.Tänk hur väderet har vänt, bara sådär...!! Jag menar, förra veckan var det ju katastrof! Det regnade ju hela tiden då, men nu så :) Sol och värme, I like it! Imorgon slutar jag lite tidigare, så då ska ni få se min fina Timoteijpärm, som är fylld med bilder på favvotjejerna :) Det blev så bra! Bilder får ni imorgon!


 

Randig tröja - Cubus / Ljusa jeanstights - Cubus / Berlockarmband - Ur&Penn. Till detta, vit klocka från Guldfynd, vita Converse och beige jacka.


Nu ska jag plocka iordning lite här hemma, och planera inför morgondagen. Gympapåsen ska packas, och adidasväskan likaså :) Hoppas att ni har det toppen-bra, så hörs vi imorgon! Kram på er!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards