sarasvensson

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sara - 14 maj 2011 18:49

En ny bikini, bara sådär ;) Bra att ha en syster, som man får ärva saker och ting utav ♥ Bikinidelarna kommer från KappAhl. Tack, fina syster!


Av Sara - 14 maj 2011 18:43

Shit, vad mycket blommiga plagg jag har...!! Men ärligt talat, så är jag inte ett dugg förvånad, eftersom jag älskar blommigt :) Det är så fint!, och sommrigt! Tänk vad fint det blir att matcha min en blommig kjol och ett enfärgat vitt linne, en blommig blus och snygga jeansshorts till exempel. Så fint!

Av Sara - 14 maj 2011 16:07

Nu är alla nyinköpta kläder fotades  av syster, som snällt agerade fotograf :)


Tröja och shorts - Cubus


Jeanstights och Tröja - Cubus


Shorts - Cubus och bikiniöverdel - H&M


Maxiklänning - H&M


Av Sara - 14 maj 2011 14:40

Nu har jag precis kommit hem från Skövde. Jag, mamma och syster har varit där och shoppat! Förra helgen blev det också en del shopping, fast i Falköping :) Idag åkte vi till Esplanadens och deras mycket härliga köpcentrum, med massvis av affärer. Där finns dessutom många affärer som VI gillar, och en massa mysig fik :)


 

Dagens outfit: Skor Converse, jeanstights Cubus, blus H&M, linne H&M, jacka Axel&Ebba, väska H&M


Efter flera timmars shopping satte vi oss på "Waynes Cooffee", som är mitt absoluta favoritcafé i Skövde. Mums, vad gott det var...!! Efter det, var det dags att fortsätta :)


Nu tänkte jag visa vad det var som jag köpte :)


Gråa tygskor, Skopunkten 149 kr


Blommiga foppa, Skopunkten GRATIS. Eftersom syster också fick ett par skor där, så blev det tre par och vi fick dem billigaste på köpet, dvs. mina foppa :)


Midje jeansshorts, Cubus 249 kr


Randig topp, Cubus 59 kr (Ord.pris 149 kr)


  Bikiniöverdel, med rosett och andra fina detaljer, H&M 99 kr (Perfekt att sola i! Fick även med att par band.)


Ljusa jeanstigts, Cubus 299 kr


Maxi klänning, H&M 149 kr


Nu är grillen på och snart blir det middag...!! Idag har jag inga måsten, vilket är oerhört skönt :) Både rummet och buren är städade, och ingenting behöver pluggas. SKÖNT!! Embla och Troja är förresten också ute :) Ha en fin lördag, så hörs vi om en stund! Kläderna kommer ni naturligtvis också att få se på :) Puss!


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards