sarasvensson

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Sara - 23 maj 2011 18:10

Jajemen, nytt och fräsch här i bloggen! Den här bilden tyckte jag blev så fin. Från plåtningen igår. Jag har ju aldrig haft en enda bild som header, så nu kände jag att det var dags :) Mitt namn i stort, vitt och bloggadressen i mindre, vit text. Vad tycks!? :) Puss!

Av Sara - 23 maj 2011 17:27

Här kommer lite bilder från plåtningen, som jag gjorde igår. Syster och jag begav oss till en mycket vacker plats och tog ett par riktigt fina bilder! Orkar inte lägga upp alla, för kamerabilderna tar så otroligt lång tid att ladda upp, men här kommer några iallafall:


 

 

 


Idag har det varit orientering hela dagen för min del. Det har varit jätte roligt!, men det är kanske inte min sport direkt :) Jaja, jag har iallafall varit med om en upplevelse och lärt mig riktigt mycket. Vi har sprungit i skogen, följt kartor och massa annat. Jag och två andra tjejer, i min parallellklass, var i grupp och vet ni vad!? Vi vann! Av den lätta banan :) Jätte kul, tycker jag!


Nu i eftermiddag har jag duschat och så har jag ätit en god mellis med syster. Sen blev det no-plugg också. Embla och Troja är ute i hagen, goa tjejerna mina! Har världens huvudvärk, så det blir ett kort inlägg. Ska försöka uppdatera mer sen!


Hoppas att ni har en fin måndag, och att eran vecka börjat på bästa sätt! ♥ Kramar! 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards