sarasvensson

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Sara - 31 maj 2011 17:57

Hej! Hoppas att du har det bra ♥ Idag har det varit en varm och solig sommardag, fast just nu så börjar det blåsa. Det har varit ett sånt där "äckligt" varmt väder, som man får huvudvärk utav, iallafall jag :( Nu är det iallafall bättre, och det har börjat blåsa en del. Skönt! Det var riktigt riktigt jobbigt på idrotten i skolan idag. Vi skulle springa till kyrkans parkering, vilket är en bit. Jodå, det gick bra och jag kämpade på, och gjorde mitt bästa! Jag är riktigt nöjd med min tid också, tror nog att det är mitt rekord :) Kul! I eftermiddags, när syster och jag kom hem från skolan, så tog vi oss en promenad upp till affären, för att köpa lite god frukt, innan gjorde iordning mellis här hemma. En smarrig smoothie blev det idag! Med hallon och blåbär :) Efter det, var det dags att plugga engelska. Mitt sista prov imorgon! Håll tummarna :)


Solen har skinit som bare den nu på eftermiddag, och det var dessutom flera grader varmare utomhus, än vad det var inomhus.


Embla och Troja har fått vara ute och njutit av vädret. Mina fina tjejer!

 

 

Älskade Troja!

Älsklings-Embla!


Här hemma grejas det för fullt, och om en liten liten stund, så ska vi äta middag på altanen. Nygrillade hamburgare :) Gott! Ikväll blir det mys och vila framför tvn, skönt! Ska gotta mig med all god frukt, som vi köpte idag :) Härligt! Hoppas att ni har en jätte härlig dag, allihopa! Ledsen för att uppdateringen inte blir världens bästa, men det är tyvärr så det blir nu när det är mycket i skolan, innan betygssättning och sommarlov :( Ha det bra, så hörs vi imorgon! ♥ Kram!


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards