sarasvensson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sara - 12 maj 2011 18:24

Jeanstights - Cubus / Tröja - BikBok / Linne - H&M / Halsband - Sjöbergs Guld / Klocka - Guldfynd.

Av Sara - 12 maj 2011 17:50

Hej på er! Hoppas att ni mår bra ♥ Vad har ni haft för er idag? Jag har haft en lång, men härlig dag i skolan. Idag var min första dag, på min elevens val-vecka, då jag valt att jobba med engelska hela veckan. Idag var alltså första dagen. Vi var inte alls många i eng-gruppen och hade så mycket så tre lärare. Bra...!! Kul med endast åttor också :) Jag har jobbat på och sannerligen tagit vara på tiden! Jag hade dessutom en lång dag, ända till tjugo i fyra, så har jag har hunnit med jätte mycket...!! Jag har fortsatt och jobbat med mina stenciler, läst en bok och skrivit en sida om den och så har jag skrivit en berättelse på två sidor :)


Och vet ni vad!? Jag fick sluta tio minuter tidigare än alla andra idag!! :) Det var faktiskt så att en utav våra lärare sa till mig att jag fick sluta tidigare, eftersom jag slitit som ett djur hela dagen, inte tagit några pauser och bara kämpat på och hunnit med massor! :) Det lönar sig att jobba på och inte bara sitta av tiden...!!


I eftermiddags blev det en ordentlig mellis, som bland annat bestor utav en mycket smarrig smootihe, innan det var dags att plugga.



Embla och Troja har fått vara ute en lång stund nu på eftermiddagen, men fick tyvärr komma in pga. att regnet vräkte ner :( Det har regnat flera omgångar nu i eftermiddag, så man har inte vetat om man vågat sig ut på en långpromenad eller inte. Så det hela har resulterat i att jag faktiskt fått stanna inne. Solen skiner och det är jätte mörkt på himlen. Usch, hoppas nu inte att det blir åska! I natt vaknade jag nämligen av att det åskade, och det är inte speciellt roligt. Slut-klagat! :)


Embla och Troja har iallafall fått vara ute en ordentlig stund, vilket är det viktigaste...♥




 

 

Det är så himla fint ute nu, så idag passade jag faktiskt på att fota till "dagens outfit" utomhus! :) Bilderna får ni se om en stund! Det blir så himla tråkigt när jag fotar inomhus på rummet mot spegeln, eller vad tycker ni? Blir inte himla trevligare, när jag fotar utomhus med självutlösare, så att man ser ordentligt? Det har jag iallafall gjort idag :)


Nu blir det snart middag här hemma, och imorgon är det redan fredag! Hurra! :) Hoppas att ni har en fin torsdag, så hörs vi om en liten stund igen ♥ Kram!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards