sarasvensson

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Sara - 3 maj 2011 18:54

Hej! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en fin tisdag! ♥ Idag är det regningt, blåsigt och kallt här hemma. Det har blåst hela dagen, och i skolan idag så haglade (!) det! Och så har det regnat nu i eftermiddag, också. Usch! Nu håller jag tummarna för sol och varmt vårväder, resten av veckan :) Idag har jag haft en mycket bra dag! I skolan så hade jag kort-dag, vilket alltid är skönt :) Jag började halv nio på morgonen, och slutade tio över tre på eftermiddagen. Min näst kortaste dag, på hela veckan! Idag har jag haft matte, idrott, resurstid, tyska och musik. På musiken, på förmiddagen, så övade syster och jag på vårat pianospel. Det är nämligen så, att nästa vecka ska hela klassen, dvs. 8B, spela en låt tillsammans. Det har vi gjort vid några tillfällen tidigare, och det är ju bara så kul! Syster och jag ska spela två/fyrahändigt på piano :) Så idag övade vi, och det så jätte bra! Det ska bli så kul!


I eftermiddags blev det en ordentlig mellis med syster, som bland annat bestod utav en god hallon och blåbärs smootihe, innan det var dags att plugga, plugga, plugga! Det känns inte som att jag gör någonting annat, än att plugga...Den här veckan har vi oerhört mycket att göra! Läxor, prov, inlämningar...Usch! Jag blir galen :) Det är så mycket, men jag antar att det är bland det sista nu, på terminen, för idag i skolan, så konstaterade vi att det bara är 25 vanliga skoldagar kvar, om man bortser från elevens val, som är nästa vecka. Snart sommarlov! :)


                  

Den här bilden tog sista dagen i London!! :) Åh, vad jag längtar dit! Det har sannerligen varit en mäktig upplevelse, och jag har varit med om så mycket på så få dagar. Det har varit så himla kul! :) Som sagt, den här GOA bilden, fick avsluta min London-resa! :)


Ha det gott, nu ska Timoteij-Johannas födelsedagspresent påbörjas!! :)


Kram Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards