sarasvensson

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Vi hörs och ses på torsdag!

Av Sara - 12 februari 2011 21:57

Imorgon bitti åker jag och min familj till Kläppen. Vi ska vara där tills på torsdag och ägna dagarna där uppe åt en massa skidåkning. Att åka slalom är det bästa som finns! Jag tycker det är så roligt och längtar varje år efter att åka på skidsemester uppe i vackra fjällena. Jag har så länge jag minns, varit på skidsemester varje år och tycker fortfarande att det är bland det bästa på året. Det är så roligt och jag blir så glad över det! I år ska vi prova på Kläppen. Vi har aldrig varit där tidigare, så det ska bli roligt att se hur det är:) Både tror och hoppas att det kommer att vara riktigt bra! Som sagt, mycket skidålning kommer det alltså bli och förhoppningsvis även en massa massa solsken!:)


Vi ska bo i en jätte fin stuga med ett mysigt sovloft, där jag och syster ska sova. Idag fixade jag iordning med två tavlor, på Timoteijtjejerna och prinsessorna, som ska få följa med upp till Kläppen:) Jag ska föra det hemtrevligt och lite per personligt med tavlorna:) Det blir lite mer "Sara-stil" över det hela och det tror jag kommer bli jätte bra! Jag har sett fram emot demhär dagarna uppe i Kläppen. Ska fota en massa, så att även ni får följa med upp, fast i efterhand här på bloggen:) Prinsessorna kommer att stanna hemma och skötas utav världens bästa madde! Tack för att du ställer upp! Du är guld värd! Prinsessorna är det finaste och värdefullaste jag har, så självklart kommer jag att sakna mina små skatter. Jag vet att dem mår bäst av att vara hemma och det viktigaste är att dem mår bra. Jag har klarat av att vara ifrån dem i en hel vecka och till och med mer, och nu är det några dagar vi pratar om. Dethär klarar jag! Dem följer ju faktiskt med upp, dem också:) Tavlan, ni vet! Jag ska titta på dem varje kväll, innan jag somnar, glädjas över mina prinsessor och tänka på att dem mår bra och bli sköta utav världens bästa madde!


Jag önskar jag hade tillgång till att uppdatera för er, varje dag uppe i Kläppen, men det har jag tyvärr inte. Men, ni kommer få följa med i efterhand här på bloggen, när jag kommer hem igen. Det kommer massa bilder och kanske till och med ett och annat klipp, från när jag åker:) Jag är glad över er! Ni som följer mig dag efter dag här i bloggen! Just att ni besöker mig och följer med mig här i min vardag, gör mig så otroligt lycklig! Tack fina ni!! Ha det nu så jätte bra, se till att njuta av vintervädret vart ni än kommer befinna er någonstans, och så hörs vi när jag kommer hem igen! Ni är bäst!!


Många stora och varma kramar!!!

Sara

 
 
helena

helena

15 februari 2011 20:03

ha en trevlig kväll!

http://bbarahelena.bloggsida.se

Sara

17 februari 2011 19:17

Tack Helena!! Vad snäll du är:) Ha det så jätte bra, Kram Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards