sarasvensson

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

27e maj 2011

Av Sara - 27 maj 2011 19:04

Hej på er! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en underbar fredag ♥ Det är helg, hörnni! :) Så härligt! Idag har jag haft en mycket bra dag. Direkt på morgonen idag, så hade jag no-prov, som handlade om "ljus". Idag har jag även haft svenska, slöjd och so. Och vet ni vad!? På måndag får jag lite extra slöjd, så att jag hinner klart med min amigurumi-mus, för det är så himla lite kvar ni! Idag fick jag även reda på mitt tyska-prov...Jag fick ett stabilt VG, vilket jag är jätte nöjd och glad över! Det kändes riktigt bra när jag skrev provet, och nu känns det ju ännu bättre!! :) Fniss!


När syster och jag kom hem från skolan i eftermiddags, så åt vi mellis, innan det var dags att bege sig ut till Embla och Troja. Det har regnat flera gånger på dagen idag, och såklart gjorde det det, när vi var ute också! Jaja, inget att göra ) Vi tog på oss både regnjacka, regnbyxor och gymmistövlar, så klarade vi det rikigt bra :) Värst var det väl för Embla och Troja, som blev blöta i pälsen. Det hela slutade med att jag stod på altanen med Embla och Troja på varsinn arm, när syster städade klart buren :)


 

    

 

 I eftermiddags, så passade jag också på att storstäda rummet. SKÖNT och få det gjort, såhär inför helgen, tycker jag :) Jag har också fixat lite här i rummet, satt in en massa Timoteij-bilder i en pärm och gjort det fint :) Härligt! Så snart jag kan, så ska jag framkalla lite nya bilder på favvotjejerna, får se om det blir framkallade eller utskrivna. Det är mycket roligt på gång nu! Timoteij-träffar, mopedteori och därefer kördags, snart sommarlov och en massa annat fix :)


Syster och jag ska ha "Timoteij-dagar", så vi ska besöka mina favorit-tjejers städer, strosa på deras gator, fika på deras favvofik och besöka deras favoritaffärer :) Ska bli jätte KUL...!! Först ut är Bodils stad, Skara, som vi tar i nästa vecka :)


Och så har det hänt en kanon KUL sak idag...!!! Jag lovar, jag är helt galet glad och så lycklig! Bilder och info kommer imorgon!!


Ha en mysig kväll, så hörs vi imorgon! ♥ Ni är guld värda, glöm aldrig det! TACK för att ni hänger med mig i min vardag! Det glädjer mig ända in i hjärtat, ska ni veta ♥ Ha det jätte bra!! Massa kramar!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards