sarasvensson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sara - 12 februari 2011 11:42

        Imorgon åker jag till Kläppen för skidsemester med familjen och stannar där tills på torsdag, så på torsdag kväll kommer jag hem igen. Har packat det mesta, så nu är det bara att lägga iordning allt snyggt och prydligt i min röda resväska:) Några få grejer kvar, som fixas iordning lite senare.


Har precis varit ute på en långpromenad med mamma. Solen skiner här hemma idag, det blåser inte ett dugg och det känns faktiskt som våren är på ingång, fast att det är en hel del snö ute;) Underbart var det iallafall att få komma ut i friska luften ett tag och röra på sig. Idag har jag inte jätte mycket planerat, vilket kn vara skönt:) Efter lunch ska jag ut en lång stund med prinsessorna!!♥♥ :) Som sagt, lite packning kvar och så ska jag fixa med lite grejer som ska med till Kläppen för att göra det hemtrevligt:) Visar sen!! Ha en underbar dag!Puss!!♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards