sarasvensson

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Sara - 1 mars 2011 19:11

 

Fina ni, hoppas att ni har en underbar tisdag och att den nya månaden börjat på bästa sätt♥ Idag har jag haft en jobbig dag. I morses for jag upp klockan sju, för att säkert hinna med allt på morgonen, ni vet, det är ju en hel del och göra:) Och så hatar jag att stressa! Det är bland det värsta som finns! Bättre är det att gå upp säkert i tid:) Iallafall, klockan sju var jag uppe och åt frukost, innan jag for ut till prinsessorna, för att sedan gå till skolan. Idag har jag bla. haft musik, vilket jag tycker är roligt:) Jag spelade upp på piano idag och det gick kanon bra! Jag har också blivit bjuden på tårta idag:) 7A på min skola har nämligen vunnit någonting som heter "Mattemästarna", stort grattis till dem!


Nu i eftermiddag har jag ätit mellis med syster, då hon gjorde iordning goda mackor och jag gjorde en god hallon & mango-smootihe:) Det har blivit en massa plugg även idag. Har dock en ganska lung läx-vecka, vilket är oerhört skönt. Men imorgon har jag faktiskt matte-prov, så det har jag ägnat mig åt idag:) Ni håller tummarna för att det går bra,va?:)


Imorgon ska jag på yrkeslivsmässa i stan på förmiddagen och sedan är jag i Gudhem på eftermiddag. Lär bli en bra dag! Vad ska ni hitta på imorgon? Ha en fortsatt fin tisdag♥ Kraaam!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards