sarasvensson

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Sara - 31 mars 2011 18:09

Hej på er!! Hoppas att ni mår bra ♥ Idag har jag haft en lång dag i skolan, vilket har resulterat i både trötthet och huvudvärk. Skönt iallafall, att veckans långa dagar är avklarade. Bra fredag kvar :) Och sen är det helt plötsligt helg....!! Jag förstår faktiskt inte varför veckorna går så otroligt fort! Kan ni också känna igen det? Helt plötsligt är det måndag morgon, och helt plötsligt är det torsdag....!! Som den hr veckan till exempel, som har gått i en rasande fart.


Idag har jag jag som sagt haft en lång dag i skolan. Jag har bland annat haft tyskaprov, som gick kanonbra!! Jag har ju koncentrerat mig fullt på det denhär veckan och allt slit, resulterade i att provet gick jätte bra:) Så skönt! Lite efter tjugo i fyra var jag hemma här igen. Det blev en snabb mellis och sedan har eftermiddagen bara fart iväg....!! Jag har egentligen inte hunnit med någonting. När man slutar så sent, som idag, så känns det inte som att man har någon eftermiddag....Knepigt. Jaja, jag har iallafall haft en läxfri eftermiddag....Skönt!


 


Jag fixade med ett videoinlägg förrut också, men nu när jag skulle ladda upp det här på bloggen, så stod det att klippet max fick vara 5 minuter (!) Och mitt klipp blev väl antagligen längre än det då....Åh, så störande!! Jag som gjort något till er ♥ Jaja, det är varken mitt eller erat fel, så ett nytt blogginlägg i form av video, får ni imorgon istället!! :) Hoppas det är okej!


Ha nu en fortsatt fin dag, fina fina ni ♥ Tycker om er! Stor kram ♥


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards