sarasvensson

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Sara - 11 mars 2011 22:01

Förra helgen var jag hos min älskade mormor, som bor i Lidköping. Innan jag åkte dit, så lovade jag er att ni efteråt skulle få ta del utav allting här på bloggen :) och självklart håller jag det jag lovat! Imorgon ska ni få massa bilder från förra helgen, som var helt underbar :)


                     

Hoppas att ni har en underbar fredagkväll! ♥ Här hemma väntas snart utröstning i Let´s Dance. Vem håller ni på? Jag håller tummarna för Jessica :) Puss, så hörs vi imorgon!!

Av Sara - 11 mars 2011 19:06

Åh, så skönt med fredag:) Idag har jag haft en mycket bra dag i skolan. Varje fredag slutar jag tio över två, vilket är jätte skönt:) Många roliga lektioner idag, dessutom. Det gillas! I eftermiddags gjorde jag först iordning lite mellis till syster och mig innan vi begav oss ut med prinsessorna. Eftersom vi haft så mycket i skolan den här veckan, så har dem inte fått komma ut varken måndag, tisdag, onsdag eller torsdag, men idag så :) Vi var ute en lång stund med dem i snön, storstädade buren och gjorde dessutom iordning i prinsess-hörnan, så nu är det riktigt rent och fint inför helgen:) Underbart! I eftermiddags har jag också suttit med min so/sv-uppsats. Jag tycker det är roligt att skriva och att göra det snyggt och prydligt, så att skriva en uppsats är verkligen ett arbetssätt som jag gillar :)


Nu har jag precis ätit middag med min fina familj och innan det tog jag mig en snabbdusch och gjorde iordning mig. Ikväll blir det mys framför tvn och ett av mina favorit program, Let´s Dance. Det kommer bli en toppenkväll! Vad har ni för planer på kvällen? Nu blev det en hel del text i det här inlägget, ser jag, så jag bjussar på lite fina bilder :) Hoppas att ni har en underbar fredag, allihopa och så hoppas jag att ni får en fin kväll! ♥ Puss!!

     

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards