sarasvensson

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sara - 15 mars 2011 19:36

Ikväll är det säsongsstart av "Huset fullt av hundar" klockan 20.00 i svt1. Hundälskare som jag är, så tänkar jag inte missar det här programet, som jag tror kommer vara riktigt bra :) Claudia Galli är programledare för programet. Grym tjej! Ni missar väl inte? :) ettan, 20.00 Ha en fin kväll!! Puss ♥

Av Sara - 15 mars 2011 19:10

                     Orkidé, min favoritblomma :)  bild från google


Idag har jag haft en helt vanlig tisdag. Jag har varit i skolan från halv nio till tio över tre. Skoldagen bjöd på många roliga lektioner. Härligt! Jag hade bl.a musik, som jag gillar så mycket. Syster och jag spelade upp för våran musiklärare på bas :) Gick kanon! För er som inte vet, så håller vi just nu på med att testa och spela en massa industrumet. Gitarr, piano, elbas och trummor. Jag har hunnit med att spela upp på alla, så nu ska jag välja ut några utav dessa och koncentrera mig lite mer på:) För ett högre betyg, helt enkelt. Jag tycker verkligen det är kul med musik! Jag har sjöngt i kör när jag var mindre, jag har spelade piano och spelar lite gitarr också:) Så roligt, och dessutom är det ju underbart kul att spela tillsammans med några andra! Några tjejer som jag tycker är grymt duktiga och musikaliska det är mina älskade favorittjejer i Timoteij!! ♥ Vad annars?;) Haha, mina älskade tjejer! ♥ Dem är världens underbaraste, jag lovar! Jag har haft turen att träffa dem 5 gånger under förra året och minst lika många gånger ska det bli även i år! :) ♥♥

                             bilder på favorittjejerna, från google


På tal om favorittjejer:) Jag jobbat just nu för fullt med en sv/SO uppsats, som jag ska vara klar med på fredag. Då ska den vara färdig och inlämnad. Och vet ni vad? Jag är klar!! När jag fick beskrivningar och en hel genomgång på hur man skulle skriva, vad som förväntades utav en och framför allt vad som krävdes, som kände jag att det inte alls skulle bli särkilt lätt. Men efter att jag börjat lite smått och jobba, så kändes det mer och mer bättre. Och nu sitter jag här, flera dagar innan inlämningen med ett färdig uppsats! Det känns underbart! Och det, det är ett tecken på att man klarar allt. Man klara så mycket mer än vad man tror! Har man bara den rätta inställningen och tänker man bara positivt och gör sitt allra allra bästa, så fixar man allt! Jo, jag ska skicka min färdiga uppsats till min pappa imorgon, som i sin tur skriver ut på sitt jobb och tar med hem till mig. Nu när det ändå är dags för utskrift igen, så passade jag också på att skriva ute lite nya fina Timoteij-bilder :) Det är så roligt! Det är ju bara det, det är ju enormt svårt att välja ut bilder! Det är det som är problemet. Tjejerna är ju så vackra på alla bilder dem är med på...♥ Riktiga skönheter!


I eftermiddags har jag suttit med det sista på min uppsats och nu har jag precis tagit med en snabbdusch. Innan det var jag ute med prinsessorna ♥ Mina fina tjejer, som jag är så glad över att jag har! Och så blev det en god middag med mamma och syster nu ikväll :) Härligt! Vi hörs snart, puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards