sarasvensson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Sara - 14 mars 2011 18:40

                                               vackra Lidköping!


                            två bilder från förra helgen :)


Idag har jag haft en lång dag i skolan. Från halv nio till tjugo i fyra. Dagen har bjudit på en massa viktiga och lärorika lektioner, så det var bara att kämpa på. Ungefär kl. fyra i eftermiddags, kom jag hem. Trött efter skoldagen. Syster och jag åt mellis innan det var dags att sätta sig och plugga. Jag började med ty-läxan tills imorgon och så har jag hunnit med en massa på min SO/sv-uppsats!! Underbart! Jag är nästan klar!! :D Har varken hunnit med promenad eller prinsessorna idag...hoppas på att få hinna med det imorgon istället! :)


Vad har ni haft för er idag? Ikväll blir det sista delen av "familjen annorlunda" och vila, slapp och mys framför tvn. Gött! Ha en fortsatt fin dag, allihopa! ♥ Hoppas att eran vecka börjat på bästa sätt! Ni missar väl inte när jag sumerar Mello-finalen i inlägget här nedan? :) Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards