sarasvensson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sara - 21 mars 2011 19:22

                      

Idag var det min allra första VISA-dag på Broddetorps förskola. Klockan halv nio imorses var jag på plats på förskolan, för att starta dagen. På förmiddagen blev det lek och bus med barnen. Dagen spenderade jag på avdelningen "Lilla Gullvivan", där barn i åldrarna 2-3 år går. Underbara barn! På förmiddagen blev det även samling, innan det var dags att hjälpa till att klä på barnen för utelek på gården. I en hel timma var vi ute, så direkt när vi kom in klockan 12, blev det lunch.


Efter lunchen hade jag en 40 minuters rast, och därefter återgick jag till avdelningen. Mycket trevlig personal, dessutom! På eftermiddagen satt jag med några tjejer och ritade och spelade spel. Mysigt! 17.15 var dagen slut för min del. Jag har haft en riktigt bra dag, och det hoppas jag att ni också haft! Imorgon är det "Stora Gullvivan" och bar i åldrarna 4-6 år, som gäller :) Vi hörs imorgon! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards