sarasvensson

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sara - 10 mars 2011 18:58

  Idag har det snöat och snöat och snöat. Snön har vräkt ner och det har varit riktigt kallt och blåsigt! Usch, jag vill ha våååår! Jag gillar faktiskt snö, men nu är jag en aning trött på det, faktiskt :) Senare i eftermiddags regnade det istället...hmmm....ja, tråkigt och konstigt väder.


Idag har jag haft en lång dag i skolan. Jag kom inte hem förrän tjugo i fyra, vilket är oerhört jobbigt. Det blev mellis direkt när jag kom hem och efter det massa plugg. Idag har jag fokuserat helt och hållet på min so/sv-uppsats, som ska vara klar om en vecka. Jag planerar väl och ser till så att jag hinner med lite varje dag. Det är nog det bästa, tror jag. För visst vill man inte sitta kvällarna innan? Prinsessorna har inte fått komma ut någonting på hela veckan, pga. att jag haft så mycket i skolan. Vissa veckor har jag nästan inga läxor, då dem får komma ut lite varje dag, men tyvärr är det vissa veckor, då tiden inte räcker till, som denhär veckan till exempel. Imorgon har jag kort-dag och slutar redan tio över tre. Sköööönt!! Eftermiddagesn ska jag spendera ute med prinsessorna, då deras bur ska städas och så ska jag fortsätta med so:n :) Imorgon berättar jag om mina helgplaner :) Hoppas att ni har en fin torsdag! Puss ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards