sarasvensson

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sara - 12 mars 2011 19:15

                



Nu är det snart dags!!! Om mindre än en timme är det dags för den stora finalen i Globen!! Nu ska vi heja och rösta! Vi ska skicka en representant till Eurovision, vem blir det? Det får vi se ikväll. Klockan 20 i ettan!! Puss och ha en magisk kväll!! ♥


Imorgon blir det final-snack och så bjuder jag på min alldeles egna "tycka till-hörna" om finalen. Missa inte det!

Av Sara - 12 mars 2011 16:52

               

Härliga, underbara lördag!! ♥ Åh, så skönt det är att vara ledig! Idag har jag hunnit med mycket. Falköping och Skara på förmiddag, middag med familjen och nu har jag precis städat av rummet. Innan det var jag ute en lång stund med prinsessorna och innan det blev det en 5 km långpromenad med mamma:) Häääärligt!!! Ikväll blir det dessutom Mello-final, lovely! Hoppas att ni har en riktigt bra dag, allihopa!!♥


I inlägget nedan kan ni läsa allt om min förra helg. Bjuder också på massa bilder, så glöm inte att kika in det:) Puss!

Av Sara - 12 mars 2011 14:15

Nu ska ni få ta del utav förra helgen, som ägde rum i underbara vackra Lidköping. Jag och min syster sov hos min mormor från fredag till söndag och vi har verkligen haft det jätte härligt! Det är så roligt at vara där. Dels att träffa min mormor, men också för att staden betyder så mycket. Lidköping är bäst!

Har haft så mycket i skolan den här veckan, vilket betyder att det blev lite sent med det här inlägget, men jag hoppas det är okej :) På fredag eftermiddag, när syster och jag hade slutat skolan, så kom mormor hit. Vi fikade och packade iordning det sista, innan vi begav oss mot Lidköping.


På fredagen tog vi oss även en skön promenad och på kvällen blev det en god middag och mys framför tvn och Let´s Dance. Lovely! Dagen därpå, gick vi upp lite tidigare, för att åka iväg till stan för en liten shoppingrunda. Lilla Falköping, har ju inte så jätte mycket affärer, om man jämför med Lidköping, så en sväng i affärerna är ett måste:)


               

               

               

Jacka Vila, kängor DinSko, jeanstights Cubus, vantar KappAhl och tubhalsduk H&M


På lördag eftermiddag begav jag mig, tillsammans med syster, ut på en lång och härlig cykeltur till vackra Råda Mosse. Det var faktiskt första gången i år, som jag cyklade. Mycket härligt, var det iallafall! Dessutom är det så otroligt vackert!


                                       

 

På lördag kväll blev det en god middag, innan vi satt bänkade framför tvn för att se Melodifestivalens andra chansen. Oj, så spännande det var! Alla artister som deltog, var ju så grymt duktiga! Ni har väl inte missat när jag tycker till om den kvällen?


Söndagen var vår sista dag i Lidköping, så vi gick upp rätt tidigt även då, för att ta vara på dagen så mycket som möjligt och på bästa möjliga sätt! Vi började vår dag med en en cykeltur till Skogshyddan, så vi promenerade ner till sjön, för att sedan promenera på isen. Vi promenerade också en lång stund i skogen. Så härligt!


                  

                        

                         

   

På eftermiddagen tog vi oss en lång och härlig cykeltur till Råda Mosse igen. Solen sken och det var ett riktigt fint väder! Sent på eftermiddag kom mamma och pappa för att hämta oss och för att åka hem till Gudhem igen. Jag älskar verkligen att vara hos min mormor! Det är så underbart ♥ 


Hoppas att ni har en fin lördag, allihopa!♥ På förmiddagen idag var jag inne en sväng i stan och så var jag i Skara. Nu har jag precis ätit middag och ska nu fortsätta med min so/sv-uppsats och efter det blir det prinsessorna:) Puss!                      


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards