sarasvensson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Sara - 6 mars 2011 18:50

Nu är jag hemma. Jag har haft en underbar helg i härliga, vackra Lidköping. Hoppas också att ni haft en bra helg ♥ Det har självklart varit tråkigt och väldigt annorlunda att inte blogga på en hel helg, men så fort jag har ordentligt med tid, så ska ni få ta del utav min minst sakt härliga helg :) Det låter väl bra? Har fotat en hel del, så även massa bilder ska ni få:) Vad har ni hittat på i helgen?


När jag kom hem idag, nu sent på eftermiddagen, så var jag först ute en sväng med prinsessorna, innan jag begav mig in för att duscha och göra iordning mig. Nu har jag precis ätit lite och ska strax börja packa upp allt. Ikväll är det underbara "Solsidan" som gäller!! Lovely! Ha en fortsatt fin helg, underbara ni! Kraaam!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards