sarasvensson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Sara - 23 mars 2011 21:11

             

             

             

Nya snygga grejer från H&M! Åh, vad jag älskar den affären, alltså. H&M säljer så enormt fina saker, precis i min stil, som grejerna här ovan till exempel:) Affären har alltid ett stort utbud med en massa fina plagg, kosmetik, skor och annat. Toppen bra!


På påsklovet är det London med familjen som gäller och oj, så roligt det ska bli! Ska bli så spännande att se en ny storstad. Stockholm har jag varit i två somrar. Ska bli fräkt att flyga och åka till ett engelsk-talat land. Massa shopping kommer det också bli! :) Ska kolla väskor, skor, smycken och kläder. Dessutom är det ju så mycket billigare där än här hemma i Sverige, så mycket shopping kommer det allt bli;) haha!


Nu ikväll har jag slappat och vilat upp mig. Har sett tv4s "Sveriges mästerkock". Tyvärr har jag åkt på en kraftig försylning, så imorgon tvingas jag tyvärr vara hemma :( Känns som det är det bästa, när jag har halsont, huvudvärk och feber. Jaja, det kommer ju iallafall att bli bättre :) Det är en sak som är säker! Hoppas att ni haft en mysig kväll ♥ Kram och godnatt, så hörs vi imorgon :)

Av Sara - 23 mars 2011 16:03

Idag har jag studiedag, vilket känns riktigt härligt! Efter två dagar på förskolan, så är man rätt trött, eftersom man inte är van, direkt:) Men roligt har det varit! Som sagt, idag är jag helt ledig. Min dag började med sovmorgon. Sen har jag vilat mig och slappat helt och hållet idag. Känns mig lite småkrasslig också....:(, så det blir att vila resten av dagen!


Känner mig lite tråkigt när det gäller bilderna här i bloggen. Ska försöka fota lite nytt på rummet och prinsessorna, så nya bilder kommer inom kort :) Snart kommer lite smått & gott från H&M :) Puss, så hörs vi snart!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards