sarasvensson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Sara - 4 mars 2011 11:11

Är hemma på en liten matrast, nu innan maten, så jag passar på att säga hejdå till er. Om några timmar, efter att jag kommit hem från skolan kommer kära mormor och hämtar upp mig och syster, innan vi beger oss mot vackra, underbara Lidköping. Kika in inlägget här nedan, så kan du läsa om mina planer för helgen:) Jag kommer som sagt befinna mig på en plats som jag älskar, vila upp mig och slappa, vara ute mycket i naturen, göra en massa roliga saker,sova länge på morgonen, inte ha någa måsten och et bästa av allt, inte plugg något. Prinsessorna är hemma och mår bäst utav det. På söndag får jag pussa och krama på dem igen ♥


Jag hoppas att ni har en underbar fredag, så hörs vi på söndag igen! ♥ Ha nu en riktigt go helg! På söndag är det full fart på bloggen igen:) Då ska ni bla. få ta del utav massa bilder från min helg, nya inlägg, kanske några videobloggar;) och massa annat kul! Då ska jag även sumera "andra chansen" i Melodifestivalen, som äger rum imorgon. Då är min egen lilla tycka till-hörna tillbaks:) Ha en underbar helg, så hörs vi på söndag!!


Massa kramar♥

Sara

Av Sara - 4 mars 2011 08:00

                           

             Vi önskar er en underbar dag!! Stor kram från oss♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards