sarasvensson

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sara - 25 mars 2011 17:53

Finaste ni ♥, det är fredag!! Tyvärr har jag inte kunnat blogga någonting idag. Tog mig en skön sovmorgon fram till åtta-tiden. Kände att jag nog behövde det, för att bli bättre. Har till mesta dels vilat och slappat mig idag. Oerhört skönt, även om jag bara vill tillbaka till skolan nu och träffa alla underbara...♥ Idag känner jag mig bättre! Jätte skönt! Jag har inte haft lika mycket feber, som jag hade igår, inte lika mycket huvudvärk och inte lika mycket halsont. Underbart!


Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig. Har inte duschat på två hela dagar nu, eftersom jag inte ens orkat gå ner till duschen...så nu var det verkligen skönt att bli lite ren och fräsch! Har smort in mig med ansiktskräm och tagit på mig myskläderna ocskå. Härligt!


Förresten, visst har jag inte visat er att jag gjort om lite i rummet? Har fixat iordning lite grann och ändrat plats på lite olika saker, skulle man kunna säga. Jag ska snart också framkalla lite nya Timoteij-bilder, som ska komma upp på en utav mina Timoteij-väggar i rummet. Tavlan med prinsessorna på bilden ovan, fixade jag iordning i samband med att familjen och jag reste till Kläppen på Sportlovet. Som jag då skrev, så vill jag ha med mig någonting lite personligt, så en tavla med Timoteij-tjejerna och mina prinsessor var en självklarhet! Dem sex tjejerna är det bästa, finaste och värdefullaste jag har...♥


 

Idag har jag spelat in lite videoklipp till er, men ingen blev särkilt bra...men jag lovar att det snart dyker upp ett nytt videoklipp, så håll utkik! Jag vet att många av er gillar när jag videobloggar, vilket glädjer mig jätte mycket, så jag ska försöka ta mig tid till det och hinna med det så ofta som möjligt. Vad vill ni se i dom här videoklippen? Favoritplagg i garderoben, embla och troja, när jag är ute på någonting, mitt rum, eller någonting helt annat? Ni bestämmer!


Nu har jag precis ätit en riktigt god middag med min kära familj. Lite senare ikväll, närmare bestämt klockan åtta, är det dags för den stora Let´s Dance-finalen. Ska duka upp en massa gott, tända ljus och bara mysa! Härligt! Hoppas att ni har en fin fredag, allihopa och att eran helg börjat på bästa sätt! ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards