sarasvensson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sara - 2 mars 2011 19:10


Många av er vill att jag bjuder på lite mer videoklipp/videobloggar, så här kommer ett på prinsessorna, efter att jag varit ute med dem i helgen:) Puss! 

Av Sara - 2 mars 2011 18:44

Hej, allihopa! Hoppas att ni har en underbar onsdag♥ Idag har jag bla. varit inne i stan på en yrkeslivsmässa, vilket var oerhört intressant. Jag har också haft matte-prov, vilket gick bra:) Ni höll tummarna, va? :) Nu i eftermiddag har syster och jag pluggat no, en massa massa no har det blivit;) Och efter att det var klart var vi ute på långpromenad och gick nästan en halvtimme. Duktigt, va? Och efter det så var vi ute en sväng med prinsessorna. Nu har jag precis duchat och ätit middag och ska lite senare bege mig ner till tvn för myyyys:) Ha en fortsatt fin dag!! Puss!

                             

                        bild från när jag var hos mormor för några veckor sedan:)

                  Snart ska ni få videoklipp på prinsessorna:) Det missar ni väl inte?♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards