sarasvensson

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Sara - 24 mars 2011 07:32

        Godmorgon på er! Hoppas att eran dag börjat på bästa sätt ♥ Idag kommer jag att vara hemma och vila upp mig, så att jag snart blir frisk. Som jag skrev igår så är det en kraftig försylning jag åkt på, med feber, halsont och huvudvärk. Usch! Brukar aldrig vara sjuk, men när jag väl blir det, så brukar det hålla i sig några dagar. Hela gårdagen låg jag i sängen och bara vilade. Jag känner mig bättre idag än igår, men jag känner mig inte alls särklit pigg...Jaja, det blir en skön hemmadag idag och massa massa vila.


Ska försöka uppdatera till er under dagen, men när man är sjuk och inte orkar så mycket, så blir det inte mycket bloggning, tyvärr, men jag ska göra mitt bästa. Några inlägg kan ni räkna med iallafall! :)


Ha en fin torsdag, allihopa! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards