sarasvensson

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sara - 20 mars 2011 19:20

Imorgon är min första VISA-dag. Jag kommer att arbeta på en förskola i Broddetorp, vilket ska bli jätte roligt. Jag kommer att arbeta med barn i olika åldrar. Från 1 år till 5 år. Det ska bli intressant, roligt och väldigt lärorikt att arbeta med barn i olika åldrar. Jag kommer alltså då att jobba måndag och tisdag, sen är jag ledig på onsdag och jobbar sen på torsdag också. Och så är det vanlig skoldag på fredag. Imorgon är jag på "Lilla Gullvivan" (barn 3-4 år), på tisdag är jag på "Stora Gullvivan" (barn 4-5 år) och på torsdag är jag på "Blåsippan" (barn 1-3 år). Mina arbetstider under dessa dagar är lite varierande, men jag kommer att börja runt 8 på morgonen och sedan sluta för dagen vid 4-5 tiden på eftermiddagen.


Det var min kommande vecka, det :) Nu ska jag snart bänka mig framför tvn. Dags för mys!! Sista avsnittet av "Solsidan" ikväll :( Snyft...


Hoppas att ni haft en fin helg och att ni njutit av den underbara vårsolen!! ♥ Hinner eventuellt höra av mig innan jag åker till förskolan imorgon. Stor kram!

Av Sara - 20 mars 2011 17:48



Passade på att filma lite, efter att jag städat rummet. Alla ni som inte kikat in i mitt rum, välkomna in! :) Kramar ♥ 

Av Sara - 20 mars 2011 15:58

 

Nu har jag precis storstädat mitt kära rum och gjort iordning. Så skönt att få det rent och fint såhär, i slutet på veckan:), tycker jag. Solen skiner fortfarande häe hemma och jag är sugen på att ge mig ut igen:) Antigen blir det prinsessorna eller en långpromenad. Lovely! Puss, vi hörs sen!

Av Sara - 20 mars 2011 12:36

Jag har klippt ut alla mina nya Timoteijbilder, som skrevs ut för några dagar sedan. Så mycket fina bilder! Och Timoteijtjejerna är ju världens vackraste!♥ 


Det blev en videoblogg idag :) Hoppas ni gillar det! Ska försöka fixa med videobloggar så ofta som möjligt, för jag vet att dom flesta av er vill se mer utav det här i bloggen. Som sagt, nya bilder har blivit utklippta och här ser ni resultatet. Hörs snart! Puss!


     

Av Sara - 20 mars 2011 11:24

Godmorgon...eller godförmiddag, kanske jag ska säga:) Hoppas att ni alla mår bra ♥ Här hemma skiner solen och det känns mer och mer som våren är på väg. Lovely! Som sagt, solsken och vårväder här hemma idag. Skön ligger fortfarande kvar på marken, men eftersom solen skiner så mycket, så behövde jag inte riktigt ta på sig lika mycket kläder, när jag skulle ut med prinsessorna idag. Jag har fixat iordning med prinsessornas hage och ställt upp den på altanen. Skulle mer än gärna ställt upp den på gräsmattan i trädgården, men eftersom inte snön är borta helt ännu, så får det vänta. Solen har skinit på altanen och prinsessorna har fått en härlig dos med vårsol :) Och jag också! Jag har suttit och njutit av det fina vädret, medans prinsessorna lekt i hagen. Underbara söndag!


  Inga tjocka kaninstövlar behövdes idag, utan det räckte gott och väl med gummistövlarna.


                                        Söt-Embla!


      Ställde in en skål med vatten och la in några brödbitar var i hagen.

                                          Goaste Troja!!  


   

Embla och Troja är fortfarande kvar ute. Nu sitter mamma och pappa på altanen och njuter av vädret, medans prinsessorna får njuta dom också. Lite senare ska vi ut och springa i trädgården. Ha en fortsatt fin dag, allihopa! Vi hörs lite senare. Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards