sarasvensson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 25 februari 2011 17:16

                                         

  Slänger in en dagens till er :) I omröstningen, som just nu finns på sidan, så röstade en del på att få se mer utav "outfit-bilder" här i bloggen, så jag ska försöka slänga in dagens outfit så ofta jag kan. Det låter väl bra?


Idag blev det jeanstights från Cubus, linne från H&M, blus från H&M, klocka från Guldfynd, prälarmband från Ur&Penn och rosa armband från KICKS.


Några har också röstat på att få se mer utav tankar och ideér. Det hittar ni i H&M-inläggen här nedan. Ska också försöka skriva lite mer om just detta, till er som ville det :) Och sen så var det även några som röstade på "annat" och då måste jag ju få höra vad ni vill se mer utav. Skriv gärna och berätta!


Hoppas att ni har en underbar fredag, allihopa!! Puss! ♥ 

Av Sara - 25 februari 2011 16:08

Vilken härlig känsla det var att gå hem från skolan idag :) Och veta att man får vara ledig i två hela dagar nu. Underbart! Ja, idag har det varit en kort och vanlig skoldag. På slöjden var det dags att fortsätta med mitt amigurumi-virkande.


Nu i eftermiddag har jag varit ute en sväng med prinsessorna och passade även på att storstäda buren, vilket jag gör varje fredag. Så nu är det super rent och fint hos prinsessorna och så fick dem vara ute en stund idag också :)

Om en liten stund ska jag ta med mig syster ut på en liten promenad, som för övrigt känner sig mycket piggare....♥ Hoppas att ni har en underbar fredag och att eran helg börjat på bästa sätt!


Hörs snart, kram!!

Av Sara - 25 februari 2011 07:52

Det är fredag och jag ska alldeles strax bege mig till skolan. Slutar tidigt idag och har många roliga lektioner :) Passar på och önskar er en underbar fredag! ♥ och så hörs vi i eftermiddag. Då ska ni även få dagens outfit :) Ni missar väl inte det? Puss och ha en underbar dag!!

Av Sara - 24 februari 2011 18:59

            

Denhär cerisa ringen är ju ursnygg! Har kikat lite på H&M´s hemsida idag igen, för att inspirerar inför mitt inköpt av en massa fina vår och sommar kläder :) Ringen kostar 49.50 och finns även i svart.



              

Det här halsbandet är ju bara för fint! Så vackert! Den kostar också 49.50 Braaaa pris!:)




             

Dethär fina armbandet kommer också från H&M och kostar bara 49.50 Jag tycker det är så fint med berlocker :) Håller ni med mig? Vackert lås också, finfint!


Kika in alla snygga och prisvärda smycken och håraccesoarer HÄR


Slängde in lite insperation och shoppingtips från H&M´s hemsida, från Divideds accesoarer. Puss och ha en fin kväll!


Kramis,

Sara

Av Sara - 24 februari 2011 18:04

Hej, mina solstrålar! Hoppas att ni har en underbar torsdag! Idag har det varit en lååång dag i skolan, ända till tjugo i fyra. Imorgon är det fredag!! Underbart :)


Ja, idag har det varit en lång och intensiv dag. Jag har bla. lämnat in mitt so-arbete, som jag är så otroligt nöjd med. Jätte roligt! Och så har jag haft en engelsk presenation om min favorit film sista lektionen idag :) Gick toppen!


På hemkunskapen idag gjorde vi en massa goda smoothies. Vi var i fyra stycken grupper och varje grupp gjorde med olika smaker. En grupp med hallon, en grupp med banan/kiwi, en grupp med massa blandat och så min grupp, så gjorde blåbär, vilket jag älskar:) Blev så sugen på smoothie idag, att jag gjorde en egen när jag kom hem till skolan, till mellisen:) Valde hallon och mango, den här gången. Gjorde även till syster, som är sjuk...♥


  Nu i eftermiddag har jag suttit och pluggat no tills imorgon. Nu efter middagen ska jag även mejla iväg min sv-novell som är klar :) Förresten, ni glömmer väl inte att berätta lite kort om er i inlägget "Vem är du", som finns här nedan? :) En del av er, har redan skrivit om er själva och svarat på mina frågor, vilket är jätte kul ♥ Men det skulle vara mycket mycket roligare, om ni alla kunde ta er tid och skriva lite :) Skulle bli så glad, för ni ska veta att jag är nyfiken på er, mina fina fina läsare ♥


Ni har väl inte missat den nya frågan i omröstningen? Rösta på vad just du tycker jag ska bjuda på mer här i bloggen. Det är ju trots allt för er jag skriver, så självklart ska ni få bestämma mitt innehåll...♥


Vi hörs lite senare igen! Ha en fortsatt fin torsdag♥ Puss!

Av Sara - 23 februari 2011 19:41

 

Älskar verkligen att kika runt på H&M´s hemsida efter kläder och accesoarer. Det är ju så roligt! Och snart är det ju även dags att beställa lite vår & sommarkläder också, det är kul:) Denhär söta tunikan fastnade jag för, i tyg av rosor, så vacker! Om jag inte minns fel, så fanns den öven i fler färger, bla. röd.


 

 

 

Och dom här linne/klänningarna är ju bara för söta! Tänk vad fint det skulle vara med jeansjacka, fina sommarskor och en söt liten väska. Blommigt är ju verkligen min grej, dessutom;) Så fint tycker jag det är! Vilken färgnyans gillar ni mest?


Ja, det blev lite tankar och ideér, sammtidigt lite mode och shoppning:) Såg på omröstningen att det var en person som ville ha mer utav just tankar och ideér, och det gillar jag verkligen att skriva om, så det kommer mer utav det, vill jag lova:) Och så ville någon ha mer utav "annat" också;) Du som röstade på det, kan du inte slänga iväg en kommentar och skriva vad du vill se mer utav? Du som inte röstat, du glömmer väl inte att göra det, va? :) Det är för er jag skriver, så självklart ska ni få vara med och bestämma innehållet i min blogg och vad jag ska skriva om.


Puss!

Av Sara - 23 februari 2011 19:32

När jag loggade in idag, hade jag 4 nya kommentarer!! Jätte kul! ♥ Ni glömmer väl förresten inte att skriva lite om er själva i inlägget nedan? :) Är så nyfiken på er!

    Bilderna beskriver kort och gott min eftermiddag!


Det var därför det blev ett sent inlägg idag...Jag kom inte hem förrän 15.10 idag och efter det blev det mellis och sedan plugg plugg och ännu mera plugg. Imorgon ska jag ha so-inlämning på mitt so-arbete, som jag är galet nöjd med och så ska jag hålla en engelsk presentation som jag fick reda på idag, eftersom vi har nya engelska grupper. Det blir nog bra! Tills på fredag har jag sv-inlämning på min novell som jag är klar med :) Ska renskriva förhand imorgon och göra det snyggt och prydligt och så har jag no-läxa, som jag precis har gjort. Phu, ja, nu vet ni ju iallafall vad jag har sysslat med nu i eftermiddag;) Vad har ni gjort idag?


Skolan idag har rullat på i sin vanliga ordningen och jag tycker att det är något speciellt med just onsdagar. Det är alltid så roligt med onsdagar och just dom dagarna går så otroligt fort! Gympa direkt på morgonen inne i stan, i Timoteij-Cecilias träningslokal (!), bara det är ju underbart ♥ och så matte, no, svenska och engelska. Mycket viktiga ämnen! Ja, min dag har varit riktigt bra. Nu har jag duschat och gjort iordning mig och kanske till och med hinner till Mästerkockarna nu om tjugo minuter:) Nej, nu får jag allt sätta fart om jag ska hinna! Så ni glömmer inte att berätta lite om er här nedan, va? :) Skulle bli så glad då ♥ Ni är underbara!!


Kramis,

Sara

Av Sara - 22 februari 2011 19:24

Hej på er mina fina läsare!

Nu var det längesen ni berättade lite om er:) Jag berättar ju om mig i princip hela tiden, (vilket inte är så konstigt, eftersom det är min blogg;)), så nu vill jag höra lite om er.


Vem är du?

Hur länge har du läst min blogg?

Vilka inlägg tycker du bäst om?


Åh, vad jag är nyfiken! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards