sarasvensson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 20 februari 2011 11:11

 

Av Sara - 19 februari 2011 18:56

                

Ja, såhär ser det alltså ut:) Mitt nya örhängeställ. Innan hade jag alla mina 35 örhängen i örhänge-karterna i hyllan med alla mina smycken, men nu var det dags att fixa med ett ställ, tyckte jag:) Vad tycker ni? Visst blev det bra? Som ni ser, så finns det en ordentligt plats för en hel del fler örhängen;) Puss! Hoppas ni har en fantastiskt lördag!!

Av Sara - 19 februari 2011 15:43



Här är några videoklipp från Kläppen!!:) Snart kommer också en ny fråga i omröstningen, som ni inte får glömma. Var med och rösta!!♥ Puss!!   

Av Sara - 19 februari 2011 15:21

Syster, prinsessorna och jag har precis kommit in från det fina vädret. Solen skiner här hemma idag och det är ett fantastiskt väder! Skulle vilja vara ute hela dagen med prinsessorna och njuta av vädret:) Idag fick prinsessorna vara ute riktigt länge, vilket var skönt. Även imorgon ska jag försöka hinna med att ha ute dem en lång sväng, så skönt för dem, nu när det är så fint väder. Jag hoppas att dethär soliga, vackra vädret håller i sig läääänge till:)

                  Vad har ni för er, en sånhär vackra lördag?:) Lite senare ska ni få videoklipp från Kläppen och så ska jag visa er mitt nya örhänge-ställ:) Det får ni inte missa! Vi hörs då! Ha en fortsatt underbar lördag♥ Puss!!

Av Sara - 19 februari 2011 14:09

Nu går jag ut en sväng med prinsessorna. Solen skiner här hemma idag och det är ett fantastiskt fint väder! Ska fota idag också! Pics kommer:) Puss och ha en fortsatt fin dag ♥

Av Sara - 19 februari 2011 11:43

Solen skiner här hemma idag, så om en liten stund ska jag ut en sväng med prinsessorna. Idag är det lördag!! Vilket betyder Melodifestivalen:) Ikväll är det dags för tredje deltävlingen i Linköping och imorgon sumerar jag kvällens bidrag, som vanligt här på bloggen:) Ikväll blir det även QX galan, från Cirkus i Stockholm:) Trevligt! Timoteij ska vara med och spela, så det vill jag naturligtvis inte missa:) Idag tog jag mig en sovmorgon till klockan tio ungefär. Lite senare idag kommer även videoklipp från Kläppen och så ska jag fixa med en smyckes-grej till alla mina örhängen. Det kommer bli så bra:), lovar att visa!


Ha en underbar lördag, så hörs vi lite senare!!! Njut av sooool!! Puss och kram!!

Av Sara - 18 februari 2011 21:30

         Här kommer ett gäng fler bilder från den underbara skidsemsterna uppe i Kläppen:) Massa fler bilder finns i inlägget nedan!


Nu har jag precis sett klart kvällens danser och åhh, så duktiga alla var! Jag tycker att dem allra flesta paren blir bättre och bättre. Och vilken tur att duktiga och oerhört vackra Alexandra, kunde dansa! Alexandra och Ludvig, mitt favoritpar, var som vanligt duktiga och gjorde sitt bästa. Är oerhört imponerad på Alexandra, att hon faktiskt kunde dansa så bra, som hon faktiskt gjorde. Håller tummarna för att hon slipper dansduellen ikväll!


Jag tyckte även att Frank och Charlotte och Figge och Oksana var grymma ikväll! Full pott för Frank och Charlotte! Åh, så roligt! Vad hade ni för favorit ikväll? Ha en fortsatt fin fredag, allihopa! ♥ Imorgon kommer videoklipp från Kläppen:)

Massa kramar!!

Sara



Av Sara - 18 februari 2011 19:15

                       Bild på prinsessorna för några veckor sedan.

                Utsikten från vår fina stuga i radhuset uppe i Kläppen.

Åh, vilken härlig dag jag haft! Började min fredag med en sovmorgon till tio-tiden, innan jag begav mig upp och åt frukost. På förmiddagen passade jag på att storstäda rummet, så nu är det riktigt rent och fint:) Senaste jag städade det, var innan jag åkte till Kläppen, så nu var det dags igen. Solen har skinit här hemma idag, så i eftermiddags var jag ute en lång sväng med prinsessorna. Buren blev städad och det blev rent och snyggt i prinsess-hörnan. Lovely! Idag har jag också hunnit med en himla massa so:) Jag skriver om Sverige i form av ett häfte och det är så himla roligt! Jag älskar att göra häften, skriva och fixa med bilder. Så roligt! I förmiddags var jag också ute på långpromenad i det soliga vädret tillsammans med mamma.


Nu har jag precis ätit en god middag med familjen och snart är det tvn som gäller! Ikväll blir det självklart "Let´s Dance" och mys med familjen. Vädret här hemma idag har varit jätte härligt. Solen har skinit och det var riktigt skönt att vara ute med prinsessorna idag. Mina fina tjejer! ♥ Ja, min fredag har varit riktigt riktigt fin, som ni märker;) Vad har ni haft för er? Ha en jätte mysig kväll, fina ni! Lite senare ikväll ska ni få kamerabilder och videoklipp från Kläppen:) Ni missar väl inte det? Puss och ha en fortsatt underbar fredag!


xoxo

Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards