sarasvensson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sara - 11 januari 2011 17:54

Jag är med och tävlar på Sannas blogg, http://moonzanna.se/

Där man kan vinna ett valfritt smycke från http://calli.se


 

Om du också vill vara med och tävla, kika då in Sannas blogg, http://moonzanna.se


Puss!!

Av Sara - 11 januari 2011 16:56

 

Imorses gick jag upp lite efter sju och därefter satt jag vid frukostbordet och åt, innan det var dags att börja göra iordning sig. Skönt att komma upp nåt sådär i tid, så att man inte behöver stressa på morgonen, till terminens första skoldag och allt. Det var konstigt att stiga upp vid sju-tiden imorses. Jag som har gått upp vid 10-11-tiden nu dom sista lediga lovdagarna. Men men, idag var det tillbaka till verkligen som gällde. Dagen var precis som en helt vanlig skoldag.


Hade bla musik idag, vilket är riktigt roligt :) Hann med både att spela piano och trummor idag. Riktigt kul! Dagen bestod också utav matte, tyska, so, idrott och resurstid, som var den sista lektionen för dagen. Idag slutade jag tio över tre, tog sedan med mig syster på en liten promenad upp till affären för att hämta posten, sedan blev det mellis och efter det var vi ute en stund med prinsessorna. Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig. Senare blir det middag med familjen.


Hoppas att eran tisdag är precis lika bra som min är!! Puss och Kram ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards